ضرورت تجهیز پایگاههاو مدارس بین راهی قزوین

فرماندار قزوین گفت: با توجه به موقعیت قزوین در محورهای مواصلاتی و ضرورت امداد رسانی مناسب در فصل زمستان تجهیز پایگاهها، مساجد، مدارس بین راهی به امکانات مناسب امدادی ضروری است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛سید علی موسوی گفت: قزوین از جمله ۱۱ استان برفگیر و سردسیر کشور محسوب می شود و با داشتن ۱۱ گردنه از جمله کوهین، قسطین لار و بهرام آباد و محور آزاد راه قزوین – زنجان و مناطق صعب العبور الموت و طارم سفلی در شهرستان قزوین ایجاب می کند تا آمادگی دستگاههای امدادی افزایش یابد تا در صورت بروز حوادث غیر مترقبه بتوان بخوبی امداد رسانی کرد.

وی با اشاره به سابقه بروز حوادث غیرمترقبه در شهرستان قزوین از جمله بارش برف و وقوع کولاک اخیر افزود: به منظور افزایش هماهنگی و مدیریت حوادث در مواقع ضروری شش نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی قزوین به رشت، قزوین به تاکستان و قزوین به الموت درشهرستان قزوین شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا تخصیص سهمیه نفت برای سوخت رسانی بموقع به روستاها، اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم در زمینه کاهش پیامدهای حوادث غیر مترقبه و هماهنگی دستگاههای نظارتی، خدماتی و امدادی از دیگر موضوعاتی است که در اجرای طرح امداد زمستانی باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهاي پيام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.