دقیقه ۲۴، هادی به داد مهدی رسید

بیست و چهارمین دقیقه دیدار امروز پرسپولیس، رنگ و بوی دیگری برای هواداران و بازیکنان این تیم داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال پرسپولیس امروز با ارائه یک بازی زیبا و هجومی موفق به شکست تیم راه آهن شد. اتفاق خوبی که پرسپولیسی ها را از نگرانی خارج کرد، درخشش دوباره مهدی طارمی بود. طارمی پس از هدر دادن چند موقعیت در ۲ بازی گذشته اش، امروز علاوه بر نمایش فوق العاده در حملات و توپ گیری، هر ۲ گل سرخ ها را به زیبایی به ثمر رساند و بار دیگر مرد اول تیم خود بود. به این ترتیب این مهاجم بوشهری با ۹ گل، آقای گل نیم فصل اول لیگ پانزدهم لقب گرفت. ضمن اینکه پرسپولیس هم در ادامه روند صعودی هفته های اخیر، نیمه ی نخست لیگ برتر را در مکان چهارم جدول به پایان برد.

اما از همه این موارد که بگذریم، شکوهمندترین لحظه این بازی، زمانی بود که مهدی طارمی اولین گل بازی را به ثمر رساند و پای او مجددا به گل باز شد. گلی که طارمی با بغل پای راست وارد دروازه ایگور ننزیچ کرد، ورای هرگونه زیبایی فنی، در بهترین زمان ممکن به ثمر رسید؛ یعنی دقیقه ۲۴.
دقیقه ای که حالا چند ماه است که برای پرسپولیس و هوادارانش یک دقیقه معمولی نیست. کوچ ابدی کاپیتان هادی نوروزی، سرخ ها را بیش از پیش روی این عدد حساس کرده و حالا می توان گفت این روح هادی بود که امروز پای مهدی را در دقیقه ۲۴ به گل باز کرد.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
برچسب ها: طارمی ، نوروزی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار