عامل قهرمانی استقلال؛

پدر و مادر خوب و یک دفاع خارجی!

تیم فوتبال استقلال خوزستان، یکی از بهترین تیم های لیگ برتر در جذب بازیکنان خارجی است.

پدر و مادر خوب و یک دفاع خارجی!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت عبداله ویسی و کسب 32 امتیاز در حالی به قهرمانی در نیم فصل رسید که 3 بازیکن خارجی این تیم نقش موثری در قهرمانی آبی ها در نیم فصل نخست داشتند.
 
فرناندو خسوس سنگربان 31 ساله شاگردان ویسی که در باشگاه‌های لیگ دسته 3 برزیل توپ می زد در ابتدای این فصل و با قراردادی 500 میلیون تومانی به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و هم اکنون بهترین دروازه‌بان ایران است.
 
خصوص در پانزده دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر تنها چهار گل دریافت کرد ودر یازده دیدار موفق شد کلین شیت کند.
 
همچنین این دروازه بان 586 دقیقه متوالی گلی را دریافت نکرده و آخرین گل دریافتیوی مربوط به دقیقه 45 دیدار مقابل آبی پوشان پایتخت است.
 
ویسی نیز خسوس را یک پدر و مادر خوب در تیم نامید.
 
موسی کولیبالی مدافع 23 ساله  اهل مالی استقلالی‌ها که در ابتدای لیگ سیزدهم به این تیم اضافه شد، در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشته است و یکی از ارکان موفقیت آبی های خوزستان محسوب می شود.
 
حال به جز این 2 بازیکن، ادواردو سوارز فریرا دیگر بازیکن خارجی شاگردان ویسی است که تا به حال نتوانسته عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد.
 
حال باید دید آیا این 3 بازیکن خارجی می توانند عملکرد خوبشان را در نیم فصل دوم ارائه دهند یا در ادامه فصل دچار افت می شوند.
 
 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، خسوس ، ویسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار