کرمان؛

برگزاری شب شعر یلدا در مرکز پژوهش های علمی ـ آموزشی کرمان

رییس مرکز پژوهش های علمی ـ آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: این شب شعر با هدف پیوند فرهنگیان شاعر با دانشگاه و کانون های شعری، اول دی در مرکز پژوهش های علمی آموزشی آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان ، آرمان شکوه سلجوقی با اشاره به اینکه در این شب شعر از 12 شاعر برجسته استان دعوت می شود، افزود: در این مراسم موسیقی سنتی همراه با شاهنامه خوانی اجرا می شود.

شکوه سلجوقی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اکثر مردم، نهاد ها و دستگاه های دولتی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند، خاطرنشان کرد: پژوهش های اساسی و بنیادین لازمه تحول در آموزش و پرورش است.

وی تغییر سبک آموزشی کتابهای درسی، اضافه شدن درس تفکر و پژوهش ، جدی گرفتن و تعالی برنامه معلم پژوهنده و برگزاری جشنواره های جابربن حیان، نوجوان و جوان خوارزمی را از مهمترین اهداف تربیت دانش آموز پژوهش محور برشمرد.

شکوه سلجوقی از برگزاری مسابقه بزرگ طراحی پوستر با عنوان نگاه شما به پژوهش ویژه دانش آموزان متوسطه سراسر استان به مناسبت هفته پژوهش خبر داد و تصریح کرد: بخش های نجوم، رباتیک، میکرو بیولوژی، هنر، الکترونیک و ادبیات در مرکز پژوهش های علمی آموزشی آموزش و پرورش استان فعال هستند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /ت

برچسب ها: برگزاری ، شب شعر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.