کرمانشاه؛

اهمیت نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در زمینه نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه،گفت: برای قرآنی‌تر کردن فضای استان تلاش خواهم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ اسد الله رازانی در حاشیه مراسم افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است،در جمع خبرنگاران برگزاری این مسابقات در استان کرمانشاه را توفیق بزرگی برای استان خواند و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این مسابقات بتواند نقش مهمی در قرآنی‌تر شدن فضای استان داشته باشد.

رازانی با بیان اینکه بشریت برای دستیابی به سعادت راهی جز تمسک به قرآن ندارد، ابراز امیدواری کرد: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم فتح بابی برای پررنگ تر شدن قرآن در فضای استان باشد.

رازانی با بیان اینکه همه امکانات استان را برای برگزاری مطلوب مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج کرده ایم، گفت: بر اساس گزارش های واصله مسابقات با امکانات بهتری در مقایسه با سایر استان ها در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه پرداختن به قرآن کریم انسانها را به سوی زندگی سعادتمندانه رهنمون می سازد، گفت: برای قرآنی‌تر کردن فضای استان تلاش خواهم کرد.

استاندار کرمانشاه استمرار برگزاری برنامه های اینچنین را از اولویت‌های کاری خود برشمرد و گفت: پرداختن به قرآن باید در اولویت برنامه‌ها باشد و نباید گرفتار کارهای ظاهری شویم.

رازانی بر لزوم برنامه‌ریزی برای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.