نتایج رقابت های لیگ جزیره

چلسی عقده گشایی کرد/ لستر صدر را رها نکرد

در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس چلسی در غیاب مورینیو پیروز شد و لستر سیتی همچنان صدرنشین باقی ماند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته هفدهم لیگ جزیره امروز (شنبه) با برگزاری شش دیدار همزمان آغاز شد که چلسی تنها میزبان پیروز این 6 مسابقه بود. 

در یکی از این دیدارها، چلسی بدون خوزه مورینیو در استمفوردبریج شهر لندن با هدایت استیو هولاند و ادی نیوتون مربیان موقت خود ، با نتیجه 3-1 از سد ساندرلند گذشت. 

برانیسلاو ایوانوویچ در دقیقه 5، پدرو رودریگس در دقیقه 13 و اسکار در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی سه گل چلسی را به ثمر رساندند.
روز پنج شنبه مورینیو به دلیل کسب نتایج ضعیف و اختلاف با بازیکنان چلسی از سرمربیگری این تیم اخراج شد.او هفته گذشته و پس از شکست برابر لسترسیتی گفته بود بازیکنان به او خیانت کرده اند و حالا با نتیجه به دست آمده این موضوع بیشتر معنا پیدا می کند.

چلسی با این برد 18 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

در دیگر بازی همزمان، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد، با نتیجه 2 بر یک مغلوب نوریچ‌سیتی شد تا ناکامی‌های این تیم با فن خال ادامه داشته باشد. نوریچ در این دیدار در دقایق 38و 55 به گل رسید ویونایتد ها فقط توانستند در دقیقه 67 توسط آنتونی مارسیال یکی از گل ها را جبران کنند. 

شاگردان لوئیز فن‌خال با این باخت 29 امتیازی باقی ماندند و به رده پنجم سقوط کردند تا شاید مربی اخراجی بعدی فن خال باشد. 

اما تیم لسترسیتی در خانه اورتون این تیم را با نتیجه 3-2 شکست داد تا شاگردان کلودیو رانیری ،بهترین مربی ماه نوامبر لیگ جزیره، همچنان بالاتر از تیم های صاحب نام آرسنال و من سیتی با 38 امتیاز بر صدر جدول تکیه بزنند.

در این مسابقه ماهرز در دقایق 27 و 65 و اوکازاکی در دقیقه 69 برای لستر گل زدند و دو گل اورتون را نیز لوکاکو در دقیقه 32 و میرالاس در دقیقه 89 به ثمر رساندند.

نتایج سایر دیدارهای برگزار شده نیز به شرح زیر است:

ساوتهمپتون 0- تاتنهام 2
استوک‌سیتی 1- کریستال‌پالاس 2
وست‌برومویچ 1 - بورنموث 2
در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر تیم‌های لسترسیتی، آرسنال و منچسترسیتی به ترتیب با 38، 33 و 32 امتیاز اول تا سوم هستند.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار