یاسوج ؛

سلامت،معیشت وکرامت مددجویان اولویت کمیته امداد است

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: سه اصل سلامت، معیشت و کرامت مددجویان وکارکنان در دستور کارمدیران اجرایی این نهاد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج ،علیرضا عسگریان در جمع پرسنل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه تلاش ما این است که در راه خدمت رسانی هرچه بهتر به نیازمندان گام برداریم.

وی توجه به کرامت انسانی و ارائه خدمت به بالاترین حد ممکن از دغدغه های کمیته امداد برای خدمت رسانی بهتر به مددجویان است که تحقق این مهم تقویت روحیه اخلاق مداری خادمان این عرصه را دوچندان کرده است.

وی به فعالیت اردوگاه های فرهنگی و تفریحی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: اردوگاهها باید محل درآمدزایی برای کمیته امداد استان ها شوند تا بتوانیم از این طریق هزینه های ایجاد شده را پوشش دهیم.

عسگریان به جامعه هدف اشاره کرد و بیان داشت: ما باید جامعه هدف و استعدادهای آنها را به بهترین نحو ممکن بشناسیم تا بتوانیم از فرصت های بوجود آمده نهایت استفاده را ببریم. 

معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور با بیان اینکه ریالی از صدقات جمع آوری شده توسط این نهاد خرج هزینه های اجرایی و حقوق کارمندان نمی شود،به مردم اطمینان داد که تمامی وجوهات جمع آوری شده از کمک های مردمی به دست نیازمندان واقعی می رسد و جهت رفع مشکلات آنان هزینه می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان ، گفت: 92 هزار نفر از حمایت کمیته امداد استان بهره مند هستند.

سیدغلامرضا متقی از پرداخت به موقع مستمری مددجویان و حقوق نیروهای قراردادی تقدیر کرد.

وی به پاره ای از مشکلات مددجویی و پرسنل در استان اشاره کرد و خواهان کمک بیشتر کمیته امداد کشور برای مرتفع شدن آنها شد.

در این نشست تعدادی از مدیران و کارکنان به بیان مشکلات موجود در حوزه کاری خود پرداختند و پاسخ لازم را از معاون اداری و مالی مرکز دریافت کردند.

معاون اداری و مالی کمیته امداد در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد از تعدادی از خانواده های مددجو و کارکنان و کارکنان بازنشسته و همچنین از تعدادی طرح فعال مددجویان تحت حمایت بازدید نمود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /ت
برچسب ها: سلامت ، معیشیت ، مددجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.