ساری؛

تلافی اختلافات خانوادگی در فضای مجازی

فردی که به تلافی اختلافات خانوادگی با ايجاد گروهی مجازی در شبکه تلگرام اقدام به انتشار مطالب توهين آميز نسبت به همسر خود کرده بود توسط پليس فتای استان مازندران شناسائی و دستگير شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رییس پلیس فتای مازندران گفت: در پی مراجعه زنی حدودا 30 ساله به پلیس فتای استان مازندران مبنی بر این که فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام با انتشار مطالبی توهین آمیز موجب حتک حیثیت وی و اطرافیانش شد، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ محمد نژاد افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی با بررسی های همه جانبه و تحقیقات علمی و پلیسی عامل انتشار این مطالب توهین آمیز نسبت به شاکی که همسر نامبرده بود،شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

رییس پلیس فتای استان مازندران تصریح کرد: متهم که در بازجویی ها علت ارتکاب این رفتار مجرمانه را تلافی اختلافات خانوادگی با همسر و بستگان همسر خود عنوان کرد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمدنژاد گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جایی برای حل مسائل و مشکلات خانوادگی نیست و هتک حیثیت افراد جهت تلافی مسائل خانوادگی راه حل مناسبی نیست، زیرا بارگذاری تصاویر و اطلاعات افراد در فضای مجازی غیر قابل بازگشت است و این امر موجب سوء استفاده افراد غیر خواهد شد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب



برچسب ها: مجازی ، خانواده ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.