حسینی در صحن علنی:

بسته شدن پرونده PMD نتیجه همدلی و همزبانی ملت با ولایت است

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: بسته شدن پرونده PMD، نتیجه تدابیر مقام معظم رهبری و همدلی و همزبانی ملت با ولایت است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سیدباقر حسینی نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، هامون در سیصد و هشتادویکمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (29آذر) با عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع)، گفت: اقدام وحشیانه ارتش نیجریه در کشتار مسلمانان مظلوم را محکوم می‎کنیم و از مجامع بین‌المللی خواهان رسیدگی هرچه سریعتر به وضعیت آیت‌الله زکزاکی هستم.

حسینی با اشاره به بسته شدن پرونده PMD، آن را نتیجه تدابیر مقام معظم رهبری، مقاومت ملت شریف ایران، تیم مذاکره کننده و همدلی و همزبانی ملت با ولایت دانست و این واقعه را تبریک گفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: از دولت به خاطر انجام طرح بزرگ انتقال آب تشکر کرده و از وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم که برای انجام آسفالت 200 کیلومتری راه‌های روستایی زابل هرچه سریعتر اقدام نمایند.

او با تشکر از نوبخت خطاب به ایشان گفت: براساس ماده 180 قانون، استان‌های مرزی به ویژه استان‌های محروم سیستان باید مورد حمایت قرار بگیرند. چرا دولت در این زمینه کوتاهی می‌کند؟

نماینده مردم زابل با اشاره به وضع اسفناک و ورزش جوانان و بانوان در این شهر گفت: جوانان سیستانی هیچ‌گونه امکانات تفریحی و رفاهی ندارند، چه کسی می‌خواهد به داد این جوانان برسد؟ 

او با خطاب قراردادن نعمت‌زاده گفت: از ایشان به خاطر دستوراتشان در رابطه با کارگاه‌های تولیدی تشکر کرده، اما کلنگ کارخانه لاستیک‌سازی چه زمان به زمین می‌خورد؟

او در پایان از دولت و نوبخت به خاطر آلودگی آب و هوا و ریزگردها که دو سال پیش طرحی را تقدیم دولت کرده بود، خواهان پیگیری طرح خود شد و از دولت خواست که به طور جد به فکر مناطق محروم به ویژه استان سیستان باشد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار