لرستان؛

اثر نويسنده لرستاني جزء 8 داستان برگزيده جشنواره نارنج فارس

برگزاری آئین اختتامیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم استان فارس با حضور اثر نويسنده لرستاني جزء 8 داستان برگزيده جشنواره نارنج فارس شدنویسندگان مطرح کشور به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛مدیر اجرایی این دوسالانه گفت‌: داوران نهایی این دوره را عباس عبدی از اصفهان، حسن محمودی از تهران و غلام‌حسین دهقان از شیراز بر عهده داشتد که در نهایت 8 اثر برگزیده را معرفی کردند.

محمد بادپر افزود: با انتخاب هيأت داوران داستان‌های ‌این بالا میان برف‌ها اثر مصطفی میرزایی ‌پیهانی از همدان عنوان نخست، استاپ ساین اثر مرضیه ستوده از تورنتو کانادا عنوان دوم و داستان نام و نام خانوادگی اثر مرتضی بیاره از اصفهان عنوان سوم پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج جهرم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: داستان‌های شبیه یک کلارینت اثر افروز جهاندیده از جهرم، سفیدی برف سفیدی مه اثر احمد داوری از خرم‌آباد، در انتهای هستی اثر لاله زارع از تهران،اسمت را نگو اثر وحید باقری از رشت و به گریه‌های شعر اثر مجتبی شول افشارزاده از تهران نیز 5 اثر شایسته تقدیری بودند که لوح تقدیر و هدیه دریافت کردند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.