همدان؛

درخشش سوارکار همدانی در مسابقات جام پرش اسب ایرانی

رییس هیئت سوارکاری استان همدان گفت: مسابقات جام پرش اسب ایرانی با حضور۱۶۰ سوارکار برگزار شد و سوارکار همدانی در این مسابقات درخشید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ برقعی با اشاره به برگزاری مسابقات جام پرش اسب ایرانی اظهار داشت: مسابقات جام پرش اسب ایرانی در روز جمعه ۲۷ آذرماه در سالن سرپوشیده آزمون با حضور ۱۶۰ سوارکار از ۸ استان در تهران برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات در رده اسب‌های پونی سهیل قاسمی سوارکار همدانی با اسب میتو از باشگاه اکباتان بدون خطا مقام اول را به خود اختصاص داد.

رییس هیئت سوارکاری استان همدان با اشاره به خانواده سوارکاری استان همدان گفت: مربیان، سوارکاران، مالکان اسب‌ها و باشگاه‌های سوارکاری استان همدان و تک‌تک اعضای خانواده سوارکاری استان همدان برای افتخارآفرینی این رشته در کشور از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

برقعی عنوان کرد: از تک‌تک خانواده هیئت سوارکاری استان همدان که بدون هیچ چشم‌داشتی در راستای اعتلای این رشته در استان همدان تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به دیرینه سوارکاری همدان بیان کرد: ورزش سوارکاری به‌طور کلاسیک در همدان با تاسیس باشگاه سوارکاری مهدی مکاره‌چی در سال ۵۳ آغاز شد که از اولین باشگاه‌های سوارکاری ایران بود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.