اتخاذ تدابیر سخت‌گیرانه بحرین علیه حامیان حزب‌الله

وزارت کشور بحرین ضمن مطرح کردن ادعاهایی درباره جنبش حزب‌الله لبنان، اعلام کرد منامه تدابیری علیه کسانی که با این جنبش همکاری کنند، اتخاذ می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، وزارت کشور بحرین ضمن تکرار این ادعا که جنبش حزب الله لبنان سازمانی تروریستی است اعلام کرد منامه تدابیری علیه کسانی که با این جنبش همکاری کنند، اتخاذ خواهد کرد. 

بر اساس این گزارش، وزارت کشور بحرین با مطرح کردن ادعاهای بی‌اساس درباره تروریستی بودن حزب الله، اعلام کرد تدابیر امنیتی و حقوقی قاطعانهای علیه هرکس که به هر شکل با سازمان‌ها یا گروه‌های تروریستی و در رأس آن‌ها حزب الله لبنان مراوده داشته باشد اتخاذ خواهد کرد. 

در بیانیه وزارت کشور بحرین آمده است: «رشته تدابیر امنیتی و حقوقی قاطعانه‌ای علیه سازمان‌ها و افرادی که به هر شکل با سازمان‌های تروریستی و اعضای آن‌ها مراوده داشته باشند و علیه کسانی که عکس شخصیت‌ها یا پرچم این گروه‌ها را برای حمایت از آن‌ها به دست گیرند یا از آن‌ها اعلام حمایت کنند اتخاذ خواهد شد. 

این بیانیه افزود: سرمایه گذاری‌ها و فعالیت‌های تجاری و اقتصادی که زیر پوشش خیریه صورت می‌گیرد و حساب‌های بانکی و حواله‌های مالی نیز، مشمول این تدابیر خواهند شد.»


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار