رافت:

ملوان جادو شده است

مربی تیم فوتبال ملوان معتقد است که تیمش موقعیت‌های زیادی را به دست می‌‌آورد اما گل نمی‌زند.

ملوان جادو شده است
پایان رافت در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نتایج کسب شده این تیم در نیم فصل اول اظهار داشت: از نتایج به دست آمده ناراحت هستیم ولی با توجه به امکانات کمی که در انزلی داریم چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه از لحاظ مالی، به نقطه‌ای رسیدیم که در هر بازی نزدیک به 3 مصدوم داریم اما سعی داریم تا از نیروی جوان استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه فوتبال هجومی خوبی ارائه می‌دهیم و در هر بازی 7 یا 8 موقعیت 100 درصد گل داریم اما متاسفانه این موقعیت‌ها گل نمی‌شود و خود بازیکنان هم از این موضوع تعجب کرده‌اند که چرا این اتفاق می‌افتد؟

تصور می‌کنم جادو یا طلسم شده‌ایم به هر صورت تلاش می‌کنیم بهتر شویم.

از هواداران هم می‌خواهیم که صبور باشند تا ما بتوانیم محبت‌هایشان را جبران کنیم.

وی در ادامه در خصوص تاثیر داوری بر نتایج ملوان گفت: ما در خصوص داوری صحبتی نمی‌کردیم ولی حالا با توجه به مشکلاتی که خودمان داریم مشکلات داوری هم به حدی رسیده است که آسیب‌های زیادی به ما زده است.

ملوان تیمی است که هواداران زیادی دارد و سوت‌های اشتباهی که برای این تیم می‌زنند هم روی رفتار هواداران و هم روی روحیه بازیکنان تاثیر دارد.

رافت در انتها در خصوص این موضوع که آیا خطر سقوط هم ملوان را تهدید می‌کند یا خیر عنوان کرد: نه قطعا این گونه نیست و ما روز به روز بهتر می‌شویم.

انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: رافت ، ملوان ، هواداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار