شیراز؛

دستگيری سارقان مسلح طلافروشي در استان فارس

فرمانده انتظامي استان از دستگيري سارقان مسلح طلافروشي شهرستان "سعادتشهر" استان فارس و كشف طلاهاي مسروقه از سارقان در كمتر از 72 ساعت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمدعلي گودرزي" گفت: 72 ساعت قبل سه نفر سارق مسلح با سروصورت پوشيده اقدام به سرقت از يك طلافروشي در شهرستان "سعادتشهر" استان فارس كرده و پس از سرقت 3 کیلو 395 گرم طلا با يك دستگاه خودرو "پژو 405" از محل متواري مي شوند.

وي ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع، شناسايي و دستگيري سارقان مسلح در دستور كار پليس فارس قرار گرفت و ضمن اجراي طرح مهار، خودرو سارقان در اطراف شهرستان "پاسارگاد" كشف و در استعلام بعمل آمده مشخص شد، اين خودرو در اطراف شهرستان "مرودشت" به صورت مسلحانه سرقت شده است.

فرمانده انتظامي استان فارس اظهار كرد: در ادامه با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي، يكي از سارقان به نام "ع – ف" 23 ساله كه از مجرمان سابقه دار بود شناسايي و دستگير شد.

سردار "گودرزي" افزود: پس از دستگيري اين سارق، دو همدست ديگر وي به نام هاي "ف – ب" 34 ساله، "م – ف" 25 ساله نيز شناسايي و دستگير شد.

وي ادامه داد: سارقان دستگير شده ‌به سرقت مسلحانه از طلافروشي و سرقت مسلحانه خودرو "پژو 405" اقرار و مشخص شد، آنها طلاهاي مسروقه را در كوه هاي اطراف شهرستان "پاسارگاد" مخفي كرده اند.

فرمانده انتظامي استان فارس بيان كرد: ماموران با مراجعه به محل اختفاي طلاهاي مسروقه در دامنه كوه هاي اطراف شهرستان "پاسارگاد" مقدار 3 کیلو 395 گرم طلا كه در زير خاك مخفي شده بود را كشف كردند.

سردار "گودرزي" اضافه كرد: ‌از سارقان يك قبضه اسلحه كلاش كه در سرقت بكار برده بودند كشف شد.

وي گفت: دستگيري سريع اين سارقان كه موجب جو ناامني در سطح شهرستان "سعادتشهر" شده بود، با ابراز شادي و تقدير و تشكر مردم اين شهرستان از زحمات پليس همراه بود .

انتهای پیام/س
برچسب ها: دستگیری ، سارقان ، مسلح ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۱ دی ۱۳۹۴
این سارقین دوماه پیش هم تو شهر پاسارگاد شب هنگام رفتن به خونه صاحب یک مغازه طلا فروشی و نه تنها گروگان گرفتنش بلکه به زور کلید مغازه و رمز گاو صندوق را هم ازش گرفتن و شبانه طلاها و تعدادی ساعت مچی ازش سرقت کردند.

مدتهاست سرقتهای به عنف به روشی آسان برای سارقین تبدیل شده، چرا که وقتی سارقین خشن میتوانند با خفتگیری، تهدید، گروگانگیری و دیگر روشهای مجرمانه، صاحبین اماکن حساس را قبل از رسیدن به منزل یا حتی وقتی در منزل کنار خانواده هستند مجبور به ارائه ریموت، رمز و کلید نمایند یا حتی خود آنها را مجبور به از کار انداختن سیستمهای نظارتی وبازکردن درب مغازه و گاوصندوقها نمایند، دیگر چه نیازی به صرف وقت و انرژی جهت یادگیری تکنیکهای سرقت خواهند داشت یا اینکه خود را با خطرات غیر قابل پیشبینی سرقتهای مسلحانه در روز و سرقتهای شبانه از اماکن مواجه کنند؟

تنها روش پیشگیری از سرقتهای به عنف و سرقتهای شبانه از گاوصندوق فروشگاه های طلا ،جواهر، سکه، ارز و دیگر اماکنی که اسناد و اموال پر ارزشی در گاوصندوقها نگهداری مینمایند ، نصب قفل ضد زورگیری مرد نگهبان ساخت آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
شب یلداتون مبارک