اصفهان؛

مطالبه مردم علت تعطیلی امروز

استاندار اصفهان گفت : آلودگی چند روز اخیر در اصفهان و مطالبه مردم برای حفظ سلامتی گروه های حساس جامعه علت تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی اصفهان بود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ؛استاندار اصفهان در نشست خبری امروز با خبرنگاران مهمترین موضوع مورد بحث روزهای اخیر را آلودگی هوا دانست و افزود : علی رقم اینکه آلودگی هوا در اصفهان به مرز هشدار نرسیده اما تطیلی یک روزه مهدهای کودک ، پیش دبستانی و دبستانی اصفهان را در دستور کار قرار دادیم.

رسول زرگر پور تصریح کرد متوسط آلایندگی هوای اصفهان در امروز و روز گذشته به شاخص 150 یعنی ناسالم براس گروه های حساس رسیده است و طبق پیش بینی هواشناسی با وزش باد در عصر امروز شاهد کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

زرگرپور علت تعطیلی مهدهای کودک پیش دبستانی و دبستان استان را به دلیل پیاپی بودن آلودگی هوا در دو روز اخیر دانست و خاطر نشان کرد مطالبه مردم از ما تعطیلی برای گروههای حساس جامعه بود.

وی ادامه داد در 8 ماهه سال جاری اصفهان تنها 186 روز هوای سالم داشته که در مقایسه با دو سال گذشته 114 روز بیشتر هوای سالم داشته ایم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: پاییز امسال با 45 میلی متر بارندگی در مقایسه با سال گذشته 5درصد و نسبت به دراز مدت 17درصد افزایش بارندگی در استان داشته ایم.

وی افزود: بارندگی در منطقه چلگرد از لحاظ تامین آب رودخانه زاینده رود برای ما حائز اهمیت است که با بارندگی 380 میلی متری در مقایسه با سال گذشته 12 درصد کاهش داشته است اما بارش 60سانتی متری برف در این منطقه نیز رضایت بخش است .

استاندار اصفهان به برگزاری دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در 7 اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و گفت : استان اصفهان با 50 حوزه انتخابی و بیش از 3 میلیون 800 هزار نفر واجد شرایط و220هزار نفر رای اولی آمادگی برپایی انتخاباتی پرشور دارد .

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.