قم؛

پرچم گنبد حرم مطهر سيد الشهداء به شهردار قم

پرچم گنبد حرم مطهر سيد الشهداء امام حسين(ع) به منظور تقدير از خدمات‌رسانی به زائران اربعين حسينی در كربلا به دكتر سقائيان‌نژاد شهردار قم اهداء شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم، نمایندگان عتبه حسینیه عراق طی جلسه ای با دكتر سقائیان‌نژاد شهردار پرچم گنبد حرم مطهر سيد الشهداء به شهردار قمقم و رئیس شورای اسلامی شهر دیدار و به منظور تقدیر از خدمات‌رسانی شهرداری قم به زائران اربعین حسینی در كربلا پرچم گنبد امام حسین(ع) را به وی اهدا كردند.

در این دیدار سید جعفر موسی عضو هیئت امنای عتبه حسینیه عراق از زحمات شهرداری قم در اربعین حسینی امسال تقدیر كرد و ادامه داد: در اربعین حسینی خدمات ایران اسلامی به ویژه شهرداری قم به خوبی قابل مشاهده بود و حضور گسترده نیروهای قمی برای خدمات‌رسانی به زائران توفیق و آرزویی بوده كه اكنون تحقق یافته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا تكیه‌ای قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمكران در مجمع خیرین با تاكید بر اینكه الگو زائرسراهای ایجاد شده در كربلا ویژگی‌های مناسبی دارد بیان كرد: نزدیك به ۱۰ درصد از زائران اربعین حسینی در این زائرسراها اسكان داده شده‌اند و امیدواریم با توجه مسئولان استانی بتوانیم از نقشه این اماكن الگوبرداری و بسترهای مناسبی را در قم ایجاد كنیم.

در پایان این دیدار دكتر سقائیان‌نژاد شهردار قم از اهمیت شهر كربلا در دیدگاه دینی مردم ایران یاد كرد و گفت: تعامل میان عراق و ایران سرمایه‌ای است كه باید در حفظ آن كوشا باشیم كه در این راستا برای ایجاد زائرسرا توسط عتبه حسینیه در قم اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ش




برچسب ها: پرچم ، گنبد ، سید الشهدا ، شهدار ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.