یاسوج ؛

توليد دو قطعه مهم در نفت وگاز گچساران

رئیس کارگاه مرکزی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران گفت: با شروع تحریم ها برای تهیه این قطعات با مشکل مواجه بودیم، اما با همت متخصصان داخلی هم اکنون در ساخت این دو قطعه خودکفا شدیم .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حسین شجاعی افزود :پیش از این نبود شیر محدود کننده روغن در توربین های سولار نیروگاه برق صنعت نفت گچساران، منجر به از رده خارج شدن دو توربین برق در شرکت نفت و گاز گچساران شد.

رئیس نیروگاه برق شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران نیز با بیان اینکه با ساخت شیر محدود کننده روغن دو توربین این نیروگاه وارد مدار شدند گفت: با طراحی جدید که در ورودی این شیر انجام شده کنترل فشار بهتر انجام می شود.

حسن قره قانی افزود:با طراحی و ساخت این قطعه دغدغه تامین قطعه مورد نیاز برطرف شد.

رئیس تعمیرگاه مکانیک شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران نیز گفت: لابیرنت سیل در الکترو کمپرسورهای واحدهای بهره برداری کاربرد دارد که نبود این قطعه موجب کاهش تولید شده بود.

حمید احمدی با بیان اینکه نبود این لابیرنت سیل موجب از رده خارج شدن یک ردیف کمپرسور گازی شد گفت :نبوداین قطعه موجب می شد روزانه 60 میلیون فوت گاز از بین برود که با طراحی و ساخت این قطعه علاوه بر جلوگیری از هدر روی گاز افزایش تولید نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: قطعه ، نفت ، گاز ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.