ساری؛

احداث ۸ ايستگاه پمپاژ آب در شهرهای مازندران

8 ایستگاه پمپاژ آب در شهرهای مازندران احداث می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدير دفتر اجرايی طرحهای تامين و توزيع آب شهری مازندران، از احداث ۸ ايستگاه پمپاژ آب در شهرهای گتاب، خليل شهر، مياركلا، ساری، خوشرودپی و پل سفيد خبر داد و افزود: تا كنون ۳ واحد از اين ايستگاه ها در شهر پل سفيد تكميل و به بهره برداری رسيد.

طبرستانی، افزود: ۵ طرح متفرقه شامل احدث انبار كلر ستاد، ساخت پل عبور لوله در شيرگاه، ۳ باب پكيج سيستم حذف آهن در شهرهای فريدونكنار، محمودآباد و كلارآباد نيز در حال اجراست.

وی، مجموع اعتبارات طرحهاي تامين و توزيع آب به همراه اعتبارات تنش آبی و در شهرهای گلوگاه بابل و كرات كتي سلمانشهر ومسكن مهر را ۱۹۴ ميليارد و ۸۱۹ ميليون ريال دانست و گفت: تا كنون ۷۰ ميليارد و ۹۶۰ ميليون ريال از اين اعتبارات تخصيص يافت.

طبرستانی با بيان اينكه هرساله در ايام دهه فجر تعدادی از طرحهای تامين و توزيع آب شرب به بهره برداری می رسد، گفت: پيش بينی می شود در دهه فجر امسال، طرحهايی همچون طرح آبرسانی به مسكن مهر بارفيكلای قائمشهر ، حفر و تجهيز يك حلقه چاه در شهرهای گلوگاه و هچيرود ، احداث پل عبور لوله شيرگاه، احداث ايستگاه پمپاژ لسانی ، طرح آبرسانی به كلاردشت افتتاح و به بهره برداری برسد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: ساری ، پمپاژ ، آب ، شهرها ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.