رقابت های هفته شانزدهم لالیگا تحت الشعاع پیروزی 10-2 رئال مادرید در برابر رایووالکانو قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه رقابت های هفته شانزدهم لیگ دسته اول اسپانیا،لالیگا، که از روزشنبه آغاز شده بود 6 مسابقه دیگربرگزار شد که در یکی از آنها تیم رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو آتش بازی به راه انداخت و تیم نگون بخت رایووالکانو را که با با اخراج دو بازیکنش 9 نفره شده بود، با نتیجه 10-2 درهم کوبید.
در این مسابقه که در حضور 61564 تماشاگر برگزار شد ابتدا دنیلو در دقیقه 3 برای رئال گلزنی کرد اما رایووالکانو در عین ناباوری با دو گل دقایق 10 و 12 از میزبان پرمهره خود پیش افتاد. اما اخراج تیتو در دقیقه 14 کار دست رایووالکانو داد و این تیم گل تساوی را در دقیقه 25 از گرت بیل دریافت کرد.
کارت زرد دوم بائنا دیگر بازیکن رایووالکانو در دقیقه 28 تمام رشته های تیم مهمان را پنبه کرد و این تیم 9 نفره شد.
رئال مادرید از 9 نفره شدن حریف نهایت بهره را برد و 8 گل دیگر را وارد دروازه رایووالکانو کرد تا پیروزی تاریخی 10-2 را رقم بزند.
گرت بیل علاوه بر گل دقیقه 25 خود سه گل دیگر در دقایق 42، 61 و 70 به ثمر رساند، کریستیانو رونالدو نیز در دقایق 30 (پنالتی) و 54 دو گل زد و کریم بنزما هم در دقایق 48، 80 و 90 جشنواره گل کهکشانی ها را تکمیل کرد.
رئال مادرید با این پیروزی پرگل، 33 امتیازی شد و فاصله خود را با بارسلونا و اتلتیکومادرید 35 امتیازی به 2 امتیاز کاهش داد.
اتلتیکو فرصت سوزی کرد
در دیگر دیدار مهم یکشنبه شب لالیگا ، دیگر تیم شهر مادرید یعنی اتلتیکو مادرید که در جایگاه دوم جدول قرار دارد در غیاب بارسلونا بهترین فرصت برای صدرنشینی را از دست داد.
شاگردان سیمئونه که به روسالدا، ورزشگاه خانگی مالاگا سفر کرده بودند دروازه خود را در دقیقه 86 گشوده دیدند و در برابر میزبان خود تن به شکست 1-0 دادند تا همچنان با 35 امتیاز در رده دوم جدول باقی بمانند.
در دیگر بازی های یکشنبه شب نتایج زیر رقم خورد:
دیپورتیو لاکرونیا 2- ایبار0
اتلتیک بیلبائو 2- لوانته 0
گرانادا 0- سلتاویگو 2
رئال سوسیه‌داد 2 – ویارئال 0
آخرین بازی هفته شانزدهم لالیگا نیز بین بارسلونا و خیخون 17 فوریه 2016 (28 بهمن)برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: نتایج ، هفته ، شانزدهم ، لالیگا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار