زاهدان؛

تحقیقات جامعه محور مهمترین رسالت دانشگاه زابل

سرپست دانشگاه زابل گفت: دانشگاه زابل تحقیقات جامعه محور را از مهمترین رسالت‌های خود می‌داند و برای انجمن‌های علمی دانشجویی نقش ویژه‌ای قائل است.

تحقیقات جامعه محور مهمترین رسالت دانشگاه زابل به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛موسی بهلولی در جمع دانشجویان عضو انجمن‌های علمی افزود: دانشگاه زابل تحقیقات جامعه محور را از مهمترین رسالت‌های خود می داند و در این راستا برای انجمن‌های علمی دانشجویی نقش ویژه ای قائل است.

وی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان عضو انجمن های علمی ادامه داد: بر اساس سیاست دانشگاه کسی در زمینه پژوهش کار می­‌کند نباید دغدغه مالی، امکانات و تجهیزات داشته باشند.

وی گفت: تحولات در دنیا به مرور زمان انجام شده و در هر دوره زمانی موضوعی خاص نقش محوری داشته است در عصر کنونی محور زندگی مبتنی بر علم و تکنولوژی است افراد متکی به علم نیز نقش محوری در جامعه دارند.

سرپرست دانشگاه زابل افزود: دانشگاه موظف به گسترش و ترویج مرزهای علم است و باید مشکلات منطقه‌ای، ملی و جهانی را حل کند تحولات اخیر در نظام دانشگاهی و خصوصا در دانشگاه زابل نویدبخش آینده‌ای بهتر برای دانشگاه و تعمیق تاثیرگذاری آن بر جامعه است.



انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.