لرستان؛

ثبت نام 69 نفر در انتخابات پیش روی لرستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان آخرین اخبار انتخابات استان لرستان را اعلام کرد.

به گزارشحوزه استان های  گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید سعید شاهرخی با اشاره به تعداد داوطلبان ثبت نامی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان لرستان اظهار داشت: در مجموع در این زمینه ۶۹ نفر ثبت نامی داشته ایم.

وی با اشاره به ثبت نام هفت داوطلب مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان عنوان کرد: ثبت نام مجلس خبرگان رهبری تا روز دوم دی ماه ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان همچنین به تعداد دواطلبان ثبت نامی مجلس شورای اسلامی در لرستان اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز ما ۶۲ نفر ثبت نامی داشته ایم.

شاهرخی با اشاره به ثبت نام شش داوطلب مجلس شورای اسلامی در شهرستان الیگودرز تصریح کرد: همچنین در شهرستان بروجرد ۱۲ داوطلب، پلدختر چهار داوطلب و خرم آباد و دوره چگنی ۱۵ داوطلب برای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

وی همچنین از ثبت نام هشت داوطلب در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان، هفت داوطلب در حوزه انتخابیه دورود و ازنا و ۱۰ داوطلب در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بیان داشت: در مجموع تا کنون ۶۲ دواطلب نسبت به ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان اقدام کرده اند.

شاهرخی بیشترین ثبت نامی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان را مربوط به حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی با ۱۵ داوطلب عنوان کرد و گفت: همچنین کمترین ثبت نامی در این زمینه نیز مربوط به شهرستان پلدختر با چهار داوطلب بوده است.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.