قزوین؛

افتتاح نخستین جشنواره پژوهش در فرهنگ و تمدن ملل و اقوام در قزوین

نخستین جشنواره پژوهش در فرهنگ و تمدن ملل و اقوام در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین فعالیت اجرایی خود را با حضور دانش‌آموزان و اساتید واحدهای آموزشی این استان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ در این جشنواره  26 استان ؛ لباس، آداب، سنن، موسیقی و محصولاتخود را معرفی می کنند.

علاوه بر غرفه‌های تفکیک شده استان شناسی یک غرفه ویژه برای معرفی کلی مناطق، ظرفیت‌های گردشگری، محصولات و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته بود.

بخش دیگری از جشنواره پژوهش در فرهنگ و تمدن ملل و اقوام به معرفی و بیان فعالیت‌ها و ویژگی‌های فرهنگی و سیاسی 31 کشور جهان از جمله استرالیا، بحرین، کانادا، چین، مصر، فرانسه، آلمان، یونان، هند، ژاپن‌، قزاقستان، کره جنوبی، لبنان، مالزی، مکزیک، پادشاهی هلند، نیوزیلند، نروژ، فیلیپین، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، روسیه، اسپانیا، سوئیس، سوریه، تایلند، ترکیه، امارات متحده عربی و واتیکان را بر عهده دارد.

سه غرفه جانبی نیز به نمایشگاه کتاب و ارائه فعالیت‌های حوزه پژوهش در ناحیه 2 آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اختصاص یافته بود.

جشنواره پژوهش در فرهنگ و تمدن ملل و اقوام با همت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین و مسئولان ناحیه دو این دستگاه اجرایی برنامه‌ریزی شده بود و تا عصر امروز ادامه دارد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: افتتاح ، پژوهش ، فرهنگ ، اقوام ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.