مربی آرژانتینی هم از حضور در ایران سود می‌برد

مومنی مقدم: امیدوارم لوزانو جوانگرایی کند

کارشناس و مربی والیبال ابراز امیدواری کرد که سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران جوانگرایی را در دستور کار خود قرار دهد.

رضا مومنی مقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور «رائول لوزانو» روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران گفت: تغییر و تحولات در کادر فنی تیم ملی ایران لازم بود و امیدوارم لوزانو بتواند با اتکا به تجربه و مدیریت قوی خود تیم ملی ایران را به المپیک ببرد.

وی ادامه داد: کواچ در زمان حضورش دو مشکل اساسی داشت. نخست اینکه در نحوه تمرین دهی چندان حرفه‌ای عمل نمی‌کرد و به اصطلاح تمرین‌دهنده خوبی نبود. از طرفی در مدیریت هم چندان کارآمد عمل نمی‌کرد. این دو موضوع منجر به ایجاد مشکلات متعدد درتیم ملی شد.

مومنی مقدم خاطرنشان کرد: با سبک کاری و شیوه مدیریتی رائول  لوزانو دورادور آشنایی دارم و رزومه این مربی نشان می‌دهد در زمینه مدیریت و دیسیپلین در سطح بالایی قرار دارد. همین موضوع منجر خواهد شد که نظم به تیم ملی بازگردد و شرایط بهتری در تیم ملی حاکم شود. آن هم در آستانه مسابقاتی که شاید مهم‌ترین نبرد ملی‌پوشان والیبال ایران در چند سال اخیر است.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با اشاره به این که قرارداد لوزانو با فدراسیون ایران و قبول هدایت تیم ملی ، یک قرارداد کاملا دو طرفه است،‌ تصریح کرد: بدون شک حضور لوزانو روی نیمکت تیم ملی ایران برای این مربی هم منافعی به دنبال دارد. او قطعا شناخت کافی از بازیکنان و سطح تیم ایران دارد و به خوبی ‌می‌داند ایران یکی از تیم‌های خوب حال حاضر جهان است.

وی افزود: لوزانو امیدوار و علاقه‌مند است با تیم ملی ایران بار دیگر المپیک را تجربه کند و ضمن کمک به تیم ملی ایران بتواند رزومه خود را پربار‌تر کند. ما هم نباید این موضوع را فراموش کنیم که تیم ما پتانسیل بالایی دارد و توانسته قدرت‌های جهان را شکست دهد. تیم ما به یک مربی احتیاج داشت تا اعتماد به نفس از دست رفته را به بازیکنان بازگرداند.

مومنی‌مقدم در پایان با اشاره به اینکه امیدوار است لوزانو علاقه‌مند به جوانگرایی باشد، گفت: به اعتقاد من در صورتی که تیم ملی بتواند جواز المپیک را کسب کند،‌ باید پس از آن یک جوانگرایی اساسی در تیم ملی رخ دهد. بازیکنان جوان خوبی در ایران هستند که باید میدان ببیند و المپیک می‌تواند تجربه‌ای برای آن ها باشد تا در المپیک 2020 با آمادگی کامل تیمی را روانه کنیم که به سکو هم فکر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.