رشت؛

تبادل نظر مسئولان و استادان دانشگاه گیلان و پارک های علم و فن آوری کشورهای اسلامی در رشت

زمینه تبادل علمی میان دانشگاه گیلان و پارک های علم و فن آوری کشورهای اسلامی فراهم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛رییس دانشگاه گیلان امروز در دیدار نمایندگان پارک های علم و فن آوری کشورهای اسلامی در رشت با بیان اینکه دانشگاه گیلان با داشتن بیش از 540 عضو هیات علمی و 17 هزار دانشجو جزء یک درصد دانشگاه های برتر جهان است اعلام کر د : فعالیت های علمی و پژوهشی این دانشگاه بر محور کارآفرینی ، تولید و صنعت استوار است و این فرصتی برای گسترش همکاری با پارک های علم و فناوری کشور های اسلامی است.

احمد رضی گفت : سالانه بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای حمایت از واحد رشد و فن آوری دانشگاه گیلان اختصاص می یابد و آزمایشگاه ها و امکانات این دانشگاه نیز برای خلق ایده های جدید و ابداعات در اختیار هسته های رشد دانشگاه قرار می گیرد.

درادامه ی این نشست هر یک از نمایندگان پارک های علم و فن آوری کشورهای اسلامی نظرات خود را در خصوص نحوه ی بهره گیری از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه ها و تبادل ایده های نو و فن آور بیان کردند.

کارگاه آموزشی 2 روزه و مجمع عمومی یک روزه مسئولان شبکه پارک های علم و فن آوری کشورهای اسلامی از 27 تا 29 آذر در رشت برگزار شدونمایندگان پارک های علم و فناوری کشورهاي ایران ، پاکستان ، نيجريه ، بنگلادش ، اندونزي ، مصر و عراق و همچنين چند استاد دانشگاه از هندوستان شرکت داشتند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.