کرمان؛

مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز کرمان مدیر شبکه قرآن شد

حجت الاسلام سیدجواد موسوی، مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز کرمان بعنوان مدیر جدید شبکه قرآن سیما معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ معاون سیمای رسانه ملی در حکمی حجت الاسلام سید جواد موسوی را به سمت مدیریت شبکه قرآن سیما منصوب کرد.

دکتر پور محمدی در حکم انتصاب مدیر جدید شبکه قرآن سیما از وی خواسته است در جهت گسترش علوم قرآنی و ارتقاء انس مخاطبان با قرآن کریم تلاش کند.

متن این حکم به شرح زیر است:

نظر به تعهد، کارآمدی و تجربیات با ارزش جناب عالی در رسانه ملی و همچنین ارتباط خوب شما با اندیشمندان اسلامی و محافل دینی و قرآنی به موجب این حکم به سمت مدیر شبکه قرآن سیما منصوب می شوید.

شبکه قرآن، شبکه تخصصی سیمای جمهوری اسلامی ایران است که تولید، تامین و پخش برنامه های قرآنی را در قالب های گوناگون انجام می دهد.

انتظار دارد با بهره گیری از رهنمودهای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و علمای بزرگوار و نیز استفاده از دانش و تجربیات حوزه های علمیه، محافل قرآنی به ویژه شورای عالی قرآن و اساتید برجسته تلاوت در جهت گسترش علوم قرآنی و ارتقاء سطح انس مخاطبان با قرآن کریم، اهتمام ویژه ای داشته باشید.

لازم می دانم از زحمات گرانقدر جناب آقای بهرام محمدی نیا در طول مدیریت شبکه صمیمانه سپاسگزاری نمایم. توفیق شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی پیش از این به مدت 10 سال به‌عنوان مدیرکل صدا و سیمای کرمان و بعد از آن در سمت ریاست مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما در قم، به فعالیت مشغول بود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: موسوی ، شبکه قرآن ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.