اخلاقی:

تکلیف دوبنده تیم ملی را انتخابی مشخص می کند نه مسابقات لیگ

فرنگی کار وزن 85 کیلو گرم تیم کشتی بیمه رازی گفت:ملاک و معیار انتخاب ملی پوشان برای حضور در المپیک برزیل موفقیت در رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی است.

حبیب اله اخلاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان مطلب افزود:پس از حضور در رقابت های جام جایزه بزرگ باکو که سطح نسبتاً بالایی نیز داشت با حدود دو هفته تمرین خود را به مسابقات جام باشگاه های جهان رساندم.
دارنده دو مدال برنز جهان درباره این که از عملکرد خودش در لیگ جهانی رضایت دارد یا خیر گفت:با تک کشتی ها نمی توان عملکرد یک کشتی گیر  را مورد ارزیابی قرار داد و از  طرفی نیز رقابت های لیگ جهانی در زمانی برگزار شد که من در اوج تمرینات آماده سازی تیم ملی بودم اما در مجموع به نظر خودم و مربیان با توجه به قهرمانی تیم همه بچه ها عملکرد نسبی خوبی داشتند.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی درباره شکست مقابل داود عابدین زاده یکی از مدعیان اصلی پوشیدن دو بنده تیم ملی اظهار داشت:داود عابدین زاده یکی از کشتی گیران خوب و با تجربه کشورمان است اما همانطور که گفتم تکلیف دوبنده تیم ملی را رقابت های انتخابی مشخص می کند نه برد و باخت در مسابقاتی چون لیگ؛در نتیجه شما تا روز مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی صبر کنید و آن زمان درباره حبیب اخلاقی نظر دهید.
اخلاقی درباره قهرمانی تیم بیمه رازی در دومین دوره رقابت های جام باشگاه های جهان نیز گفت:موفقیت و قهرمانی بیمه رازی حاصل یک کار گروهی بود و این مهم محقق نمی شد مگر با حمایت های مسئولان بیمه رازی که باید از مجموعه بیمه رازی به خاطر نگاه ویژه ای که به ورزش اول کشور دارند تشکر کرد.همچنین من یک قدرانی ویژه نیز از فدراسیون کشتی به دلیل تداوم برگزاری مسابقات لیگ فرنگی دارم چرا که این رقابت ها تأثیر نسبی در برطرف شدن مشکلات مالی کشتی گیران دارد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار