بازیگر «آخرین بار کی سحر رو دیدی»:

با یک تیم حرفه‌ای کار کردم/ از کمک‌های فرزاد موتمن بهره زیادی بردم

عوامل و بازیگران فیلم «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» بسیار حرفه‌ای بودند و از اینکه در اولین کارم با این افراد همکاری داشتم، خوشحالم.

شیوا کریمی بازیگر فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: من شاگرد آقای فرزاد موتمن بودم و از اینکه  از بین چندین نفر انتخاب شدم و نقش فیلم به من پیشنهاد شد، خوشحالم. 
 
وی افزود: من در کلاس بازیگری آقای موتمن شرکت می‌کردم و وقتی برای انتخاب بازیگر فرم پر کردم و با من تماس گرفته شد، به دفتر آقای موتمن رفتم و با خواندن فیلمنامه آن را قبول کردم. 
 
وی افزود: با اینکه اولین تجربه بازیگری در سینما را سپری می‌کردم؛ اما فیلمنامه برایم شرط است. با خواندن فیلمنامه «آخرین بار کی سحر رو دیدی» و نقشم، آن را پسندیدم و در یک تیم حرفه‌ای و خوب حضور یافتم.

وی با ابراز خرسندی از تجربه همکاریخود با فرزاد موتمن گفت: آقای موتمن خیلی به من در اجرای نقشم کمک کرد. ایشان استاد من است و در اجرای نقشم از کمک‌های وی بهره زیادی گرفتم. من از فیلم‌های دیگر که در جشنواره حضور دارند، هم پیشنهاد داشتم اما با مطالعه فیلمنامه‌ها، کار آقای موتمن را دوست داشتم و در این پروژه همکاری کردم. 
 
کریمی همچنین بیان کرد: این اولین حضور من در سینماست که با حضور در جشنواره مصادف شده و این خیلی خوب است. خوشحالم که اولین حضور سینمایی من در این رویداد مهم هنری است. 
 
 گفتنی است؛ «آخرین بار کی سحر رو دیدی» به جدیدترین اثر فرزاد موتمن در ژانر پلیسی است و بازیگران آن فریبرز عرب‌نیا، آتیلا پسیانی، ژاله صامتی، سیامک بهاران نبی‌احمدی، شیوا کریمی و مجتبی سلمانی هستند. 
 
این فیلم برای حضور دربخش سودای سیمرغ فرم جشنواره را پر کرده است. 



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۲ دی ۱۳۹۴
درود بی پایان به شیر دختر عصر سینما
امیدوارم که پله های ترقی را با موفقیت طی کنید برایت آرزوی سلامتی مینمایم