تیم فوتبال راه آهن به قزوین منتقل می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوين گفت: با حمایت استاندار قزوین ، باشگاه راه‌آهن تهران با توجه به امکانات استان در صورت تفاهم به قزوین می‌آید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد مشهدی آقایی اظهار داشت: با توجه به امکانات، زیرساخت‌ها و سطح غنی ورزش استان در کشور و نیاز به یک باشگاه، رایزنی با راه آهنی‌ها آغازشده است.

وی بابیان اینکه نمی‌خواهیم تجربه پیکان را ادامه دهیم افزود: برنامه‌ریزی و نیازسنجی ورزش استان صورت گرفته و با توجه به داشته‌ها به سراغ باشگاه راه‌آهن تهران رفته‌ایم.

مشهدی آقایی عنوان کرد: در قدم اول تیم فوتبال لیگ برتری راه‌آهن به قزوین می‌آید و در صورت تفاهم کامل راه‌آهن به‌عنوان بخش خصوصی ورزش استان را تحت حمایت قرار می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوين یادآور شد: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که راه‌آهن تنها در حد یک تیم لیگ برتری فوتبال نباشد و تیم‌های پایه فوتبال و چندین رشته ورزشی آقایان و بانوان را حمایت و با باشگاه‌داری کند.

مشهدی آقایی افزود: در صورت حضور تیم فوتبال راه‌آهن در قزوین برای هدایت این تیم با فیروز کریمی مذاکره می‌کنم و در صورت تفاهم با علیرضا جهانبخش، سعید دقیقی و سایر بازیکنان لیگ برتری قزوینی به سراغ این بازیکنان می‌رویم.

وی اظهار داشت: علت حضور باشگاه راه‌آهن حمایت از ورزش استان است.

منبع:مهر
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.