اردبیل؛

طرح مجدد تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل در مجلس شورای اسلامی

معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل گفت: تصویب منطقه آزاد تجاری استان اردبیل مجدداً در مجلس مطرح می‌شود و امیدواریم بتوانیم این خواسته را محقق سازیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ طاهر شریفی در همایش ملی پیشگیری از خشونت خانگی در خصوص رأی نیاوردن منطقه آزاد تجاری به عنوان دغدغه جدی در استان تصریح کرد: یکی از دلایل رأی نیاوردن حضور نداشتن رئیس مجلس در جلسه رأی گیری بود چون ایشان نسبت به طرح توجیه کامل داشتند.

وی افزود: در مقابل آقای توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به دلیل اینکه توجیه نشده بود این سوال را مطرح کرد که ممنوعیت مالیاتی در منطقه آزاد درآمد مالیاتی دولت را کاهش خواهد داد و این طرح توجیه اقتصادی ندارد و مجلس باید با دو سوم آرا تصویب کند که طرح رأی نیاورد

معاون سیاسی امنیتی استاندار تاکید کرد: در واقع نماینده تهران توجیه نشده بودند که این طرح صرفا به لحاظ اقتصادی اهمیت ندارد و در استان های مرزی راه اندازی مناطق آزاد به دلایل دیگری نیز مهم و توجیه دار است.

وی افزود: با ۵۰ رأی مجدداً این طرح در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد و این طرح در ابتدا به شکل لایحه بود که بعدها به طرح تبدیل کردند اما امیدواریم رأی آورده و مورد پذیرش قرار گیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.