انتشار ویدیوی ادای احترام داعش به بن لادن

گروه تروریستی داعش در جدیدترین ویدیوی خود، به سرکرده پیشین القاعده ادای احترام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب سایت "میرور،" گروه تروریستی داعش برای ادای احترام به "اسامه بن لادن" – سرکرده پیشین داعش – از تصویر وی در جدیدترین ویدیوی خود استفاده کرد. در این ویدیو، تصویر بن لادن در کنار تصویر سایر کشته شدگان داعشی قرار دارد و پیامی نیز با مضمون "رحمت خدا بر شیخ اسامه بن لادن باد،" در آن دیده می شود. 

انتشار ویدیوی ادای احترام داعش به اسامه بن لادن را می توان نشانه ای دال بر برقراری صلح میان این دو گروه تروریستی تعبیر کرد. "ایمن ظواهری" – جانشین بن لادن – اوایل سال جاری میلادی علیه داعش اعلان جنگ کرده بود. 

انتشار این ویدیو با اقدام رئیس جمهور آمریکا در تشکیل یک گروه ویژه برای مبارزه با تروریست های داعش همزمان شده است. گفته می شود گروه "قاتلان شکارچی" در هلاکت "اسامه بن لادن" و "ابومصعب زرقاوی" – سرکرده القاعده در عراق -- نیز دست داشته است. فعالیت های این گروه  کاملا سری است و حتی سیاستمداران آمریکایی نیز به ندرت از آن سخن گفته اند.

در ویدیوی ادای احترام داعش به بن لادن، پس از نشان دادن تصویر سرکرده پیشین القاعده، به حملات هوایی روسیه گریزی زده می شود و پس از آن گروهی از تروریست های داعش اسلحه به دست وارد صحنه می شوند. در انتهای فیلم، تروریست های داعشی به زندانیان اسیر شلیک می کنند.

کمی پیش تر نیز ویدیوی دیگری از داعش منتشر شده بود. در آن ویدیو، تروریست های داعش در حال گشت زنی در خیابان های لیبی دیده می شوند.


برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار