برانکو:

انتخابم از سوی مردم یک جایزه بزرگ بود/پرسپولیس لیست مازاد ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای مردم بازی می‌کند اما اینکه من به عنوان بهترین مربی و طارمی به عنوان آقای گل انتخاب شد ثمره همه بازیکنان است.

انتخابم از سوی مردم یک جایزه بزرگ بود/پرسپولیس لیست مازاد ندارد
برانکو در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بخاطر شرایطی که در لیگ برتر داشتیم و همچنین شرایط کاری طاهری نتوانستیم فرصتی را برای گفت‌وگو و تشکیل جلسه پیدا کنیم و خوشبختانه این اتفاق دیروز افتاد.

وی ادامه داد: در جلسه دیروز درباره زمین تمرین و شیوه  انجام مصاحبه و عملکرد بازیکنان در ادامه بازی‌های لیگ و شرایط جاری گفت‌و‌گو کردیم و در واقع تمامی مباحث دیروز مطرح شد.

برانکو ادامه داد: خوشبختانه توانستیم زمین شماره 2 آزادی را برای مکان تمرینمان انتخاب کنیم.

وی درباره انتخاب بهترین مربی در برنامه 90 گفت: این یک جایزه بزرگی است که هواداران به من دادند و این تلاش‌ها برای آنها است و پرسپولیس برای مردم بازی می‌کند، اما اینکه من به عنوان بهترین مربی و طارمی به عنوان آقای گل انتخاب شد، ثمره همه بازیکنان است و آنها هستند که بیشتر از هر چیزی اهمیت دارند.

برانکو ادامه داد: البته کادر فنی نیز به انتخاب بنده به عنوان بهترین مربی کمک کرد، نمی‌دانم در پایان فصل بهترین می‌شوم یا خیر، آن موقع اهمیتی ندارد و  آقای گلی طارمی به اندازه قهرمانی در لیگ با اهمیت نیست.

وی در خصوص لیست مازاد گفت: بازیکنی از تیم ما خارج نمی‌شود و همچنین در رابطه با خروج اومانیا ادامه داد بازیکنانی خوبی داریم اما از خروج اومانیا اطمینان ندارم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دیدار با پدیده هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کند با تمام پتانسیل و تمامی تلاش به میدان می‌روند. تیم پدیده تیمی قدرتمند است که دیدار با آنها در شرایط میزبانی برای ما بسیار دشوار است.

انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۱ دی ۱۳۹۴
مربی خوبیه. قبلا در تیم ملی ایران امتحانش رو پس داده
آخرین اخبار