افشای نقشه دشمن سعودی برای فریب جوانان یمنی!

جوانان یمنی نقشه دشمن سعودی برای فریب آنها و جنگ علیه هم وطنان خود در جیزان را فاش کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، تعدادی از جوانان فریب خورده یمنی از پیشنهاد دشمن برای مبارزه علیه هم وطنان خود در کنار نیروهای عربستان در قبال دریافت پول های گزاف خبر دادند.

المسیره افزود: این افراد فریب خورده که پانزده نفر بودند تاکید کردند که در گذشته نیز در استان مارب در کنار نیروهای عربستان علیه یمن جنگیده اند و پس از آن به گذرگاه مرزی الودیعه و سپس به جیزان برای به کارگیری و آموزش های جنگی رفته اند.

این افراد کم سن و سال با اشاره به دیدار خود با علی محسن الاحمر، فرمانده نیروهای دشمن و مشاور منصور الهادی، رئیس جمهور فراری یمن تاکید کردند: الاحمر در این دیدار که در جیزان عربستان صورت گرفت آنها را به جنگ در کنار نیروهای ارتش سعودی علیه یمن تشویق کرده است.

جوانان فریب خورده در ادامه تصریح کردند که دشمن آنها را با دادن پانزده هزار ریال سعودی در ماه برای نبرد علیه ارتش و نیروهای مقاومت مردمی در جیزان اجیر کرده بود اما آنها به جای نشانه گرفتن سلاح به روی شهروندان کشور خود ترجیح دادند این پیشنهاد را رد کرده و به کشورشان باز گردند.

قابل ذکر است که این افراد حین بازگشت از عربستان به وسیله نیروهای امنیتی یمن در منطقه البیضاء باز داشت شدند و تحت بازرسی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار