کوثری در جمع خبرنگاران:

مجلس نهم نمره قابل قبولی می‌گیرد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مجلس نهم در رسیدگی به موضوعات مختلف نمره قابل قبولی می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس نهم با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در فرمانداری تهران در پاسخ به این سوال که چرا دوباره داوطلب نمایندگی مجلس شدید، گفت: این حضور دوباره را تکلیف می‌دانم که به مردم خدمت کنم چرا که معتقدم در هرجایی که باشم چه در مجلس و چه در جایگاه‌های دیگر  ضرورت دارد که حضور مستمری داشته باشم و در حد توان و وسع کار کنم که رضای خداوند و هم منفعت برای مردم را در پی داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی نیز افزود: انقلاب اسلامی براساس اخلاق پایه‌گذاری شده و اگر برخی از افراد در این راستا بداخلاقی می‌کنند بحثی فردی است، البته مردم خودشان بهتر می‌توانند تشخیص دهند که چه کسانی را باید انتخاب کنند.

کوثری در پاسخ به این سوال که فکر می کنید صلاحیتتان دوباره تأیید می‌شود ، گفت: اگر تأیید نشود هم شکرانه خداوند را بجای می‌آورم.

وی درباره اینکه آیا قرار نیست که در لیست اصولگرایی باشید، گفت: در این باره حرفی نزده ام و اصراری هم ندارم اما هر طور که خرد جمعی تصمیم گرفت من نیز تابع آن هستم اما آنچه مهم است اینکه این همکاری‌ها همواره وجود دارد.

کوثری در پاسخ به سوالی درباره تعامل مجلس با دولت نیز اظهار داشت: تلاش ما همواره در جهت موفقیت دولت است البته اگر قوه مجریه در هر جایی کوتاهی و تخلف کند چشم پوشی نمی کنیم چرا که کارها باید به درستی انجام شود.

وی اضافه کرد: کسی که در دولت و در مجلس مسئولیت را برعهده می‌گیرد باید پاسخگو باشد همانطور که ما دولت را نقد می‌کنیم دولت نیز باید مجلس را نقد کند اما اگر وقتی مجلس انتقادش درست و قانونی است دولت باید به آن عمل کند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به رفتار برخی تندروها در خانه ملت گفت: این رفتارها براساس برداشت‌های شخصی است و هر شخص باید منافع ملی را مدنظر قرار دهد.

وی در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به مجلس نهم می‌‌دهید گفت: این مجلس نمره خیلی خوب و قابل قبولی در موضوعات مختلف می‌گیرد.

کوثری درباره نمره مجلس در بحث برجام نیز تصریح کرد: مجلس اجازه نداد که کار رسیدگی به برجام تکمیل شود که اگر اجازه میداد بسیاری از  مشکلات مردم حل می‌شد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.