«در برابر آینده» به روی آنتن شبکه نمایش می‌رود

14 قسمت جدید از مجموعه تلویزیونی «در برابر آینده» دوبله شده است که بزودی به روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

محمود قنبری مدیر دوبلاژ مجموعه تلویزیونی «در برابر آینده» در خصوص دوبله سری جدید این مجموعه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:«در برابر آینده» عنوان سریالی است که در حدود 15-20 سال قبل آن را کار کرده بودیم. شبکه نمایش قصد دارد تا این مجموعه را مجدداً پخش نماید.

وی بیان کرد: 14 قسمت دیگر از این مجموعه را دوبله کرده‌ایم و در کل در سی قسمت به روی آنتن خواهد رفت. «در برابر آینده» محصول کشور آمریکا است.

مدیر دوبلاژ «رودخانه برفی» تصریح کرد: داستان این مجموعه تلویزیونی از این قرار است که روزنامه فردا یک روز زودتر به دست قهرمانی می‌رسد. به طور طبیعی هنگامی که فردی از حوادث آگاه باشد، مشکلات فراوانی را پیش روی خواهد داشت که نحوه روبرویی با آن‌ها قصه را شکل می‌دهد.

وی گفت: با توجه به اینکه مدیریت دوبلاژ این مجموعه را عهده‌دار بوده‌ام، بجز چند دیالوگ کوتاه به طور خاص در کار حرف نزده‌ام. به طور کل اعتقاد دارم که این امر یعنی مدیریت، بخشی مجزاست.

گویندگانی که در این مجموعه تلویزیونی صحبت کرده‌اند، عبارتند از:

منوچهر والی‌زاده، افشین زی‌نوری، زهره شکوفنده، مینو غزنوی، اکبر منانی، آقای سرآبادی، آقای مهرزادیان،‌ خانم رادپور، شراره حضرتی، خانم نازنین یاری، آقای نکویی‌فر، آقای بهاریان و .... بوده‌اند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار