صادقی:

تیم ملی نوجوانان سرمایه‌های آینده هندبال هستند

مربی تیم نوجوانان هندبال گفت: تیم ملی نوجوانان سرمایه و پشتوانه تیم ملی هندبال بزرگسالان در آینده هستند.

تیم ملی نوجوانان سرمایه‌های آینده هندبال هستندحمید صادقی مربی تیم نوجوانان هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین اردوی تیم نوجوانان با 30 هندبالیست از سراسر کشور به مدت 5 روز در تهران برگزار شد.

این بازیکنان منتخبین تورنمنت جام نهاد ریاست جمهوری بودند که از این تورنمنت 90 ورزشکار انتخاب شدند، اردوی اول شهریور ماه در اصفهان و اردوی دوم آبان ماه به میزبانی یاسوج برگزار شد.

وی افزود: در ادامه این اردوها، سومین اردو با حضور 30 بازیکن از هندبالیست‌های سراسر کشور انتخاب شدند که در نهایت 24 بازیکن وارد اردو تیم ملی نوجوانان می‌شوند.

این اردو در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد که تمرینات توپی، تکنیکی، پاس کاری به خوبی انجام شد، فشار تمرینات بسیار بالا بود و فدراسیون نیز به لحاظ امکانات و تغذیه ورزشی به خوبی حمایت کرد و از این لحاظ مشکلی نداشتیم.

مربی تیم نوجوانان در ادامه خاطر نشان کرد: سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان و مهدوی رئیس فدراسیون از اردو هندبالیست‌ها بازدید کرده و قول مساعدت همکاری و حمایت از تیم نوجوانان را دادند.

این مسأله برای بازیکنان بسیار حائز اهمیت است چرا که با حمایت مسئولان آنها دلگرم‌تر می‌شوند. همچنین معاون سازمان ورزش قول دادند در اردوهای بعد نیز حضورشان تداوم داشته باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم با حمایت مسئولان تیم ملی نوجوانان به اهداف بزرگ خود برسد چرا که نوجوانان هندبال سرمایه‌های آینده تیم ملی بزرگسالان هستند و اگر هزینه‌ای صرف آنها می‌شود، هزینه نیست بلکه سودی است که باز می‌گردد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: هندبال ، تیم ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار