کرمان؛

ایجاد مسیر دوچرخه سواری در تعدادی از پارک های شهر کرمان

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری گفت: 70 پارک در شهر کرمان پتانسیل احداث مسیرهای دوچرخه سواری را دارند که می توان بخشی از محوطه آن ها را به این مهم اختصاص داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری جلسه هم اندیشی با هیئت دوچرخه سواری و سلامت با حضور رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ،مشاور شورای ورزشی آموزش و پرورش استان، گروه های مردم نهاد (NGO) و جمعی از کارشناسان سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرمان در دفتر مدیرعامل این سازمان برگزار شد.

در این نشست اعضای حاضر ضمن اشاره به اهمیت ورزش در سلامت مردم و تلاش در جهت ارتقای فرهنگ استفاده از دوچرخه برای رفتن به مدرسه و محل کار، ابراز امیدواری کردند: شرایطی مهیا شود تا ورزشکاران و دوستداران این ورزش نیز به صورت حرفه ای به دوچرخه سواری بپردازند.

در این نشست هم چنین مقرر شد: جلسات متعددی با صنوف عرضه دوچرخه و هیئت دوچرخه سواری با کارشناسان سازمان پارک ها برگزار شود تا مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در محدوده های مناسب از جمله پارک ها ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری در این نشست گفت: 70 پارک در شهر کرمان پتانسیلاحداث مسیرهای دوچرخه سواری را دارند که می توان بخشی از محوطه آنها را به این مهم اختصاص داد .

مهندس ایمان سیف‌الهی بر نهادینه کردن فرهنگ استفاده از دوچرخه توسط مردم عادی برای انجام فعالیت های مختلف و تاثیر آن بر کاهش آلودگی هوا تاکید کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مسیر ، دوچرخه ، پارک ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.