شیراز؛

زنجیره انسانی نه به اعتیاد با حضور دانش آموزان شیرازی

همزمان با هفته ی مقابله با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش ، زنجیره انسانی نه به اعتیاد ، با حضور دانش آموزان شیرازی ، برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس در این همایش گفت : همه مردم و افراد تاثیر گذار در جامعه باید نسبت به حوزه مواد مخدر و اعتیاد احساس مسئولیت کنند تا بتوانیم این اسیب بزرگ اجتماعی را مهار کنیم .
ابراهیمی افزود : هدف ما ایجاد یک جنبش فراگیر اجتماعی در عرصه پیشگیری اولیه از اعتیاد است که مواد مخدر بعنوان تهدیدی بزرگ برای اجتماع مورد توجه قرار گیرد . 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس همچنین گفت : ما معتقدیم برای از بین بردن اعتیاد در جامعه ، احتیاج به یک انقلاب فرهنگی وجود دارد و در این زمینه طرحی در خصوص تربیت نیروهای متخصص در حوزه پیشگیری از اعتیاد و استفاده از آنها در محیط های آموزشی داریم . 

محمد جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان فارس هم دانش آموزان را بعنوان سفیرانی در جامعه و در محیط خانواده نام برد و ابراز امیدواری کرد با برگزاری کارهای آموزشی ، همه بتوانند به اعتیاد نه بگویند و جامعه ای سالم ، با نشاط و پویا داشته باشیم . 

از 30  آذرماه تا ششم دی ماه بعنوان هفته ی مقابله با اعتیاد و آسیب های اجتماعی نامگذاری شده و دانش آموزان شیرازی امروز با تشکیل زنجیره انسانی از میدان آزادی تا میدان قائم نسبت به پدیده شوم اعتیاد ، اعتراض کردند . 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.