شوک به استقلال

دوری رحمتی از جمع آبی پوشان

کاپیتان و دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل تراکتور سازی 4 هفته استقلال را همراهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  آسیب دیدگی مهدی رحمتی در دیدار مقابل تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی با موجی از نگرانی میان هواداران استقلال همراه شد. رحمتی دروازه بان استقلال با وجود درد شدید، لنگ لنگان تا پایان مسابقه در زمین ماند و به بازی خود ادامه داد اما وی امروز  صبح برای بررسی هر چه بیشتر آسیب دیدگی خود راهی کلینیکک نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال شد.

دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت اختصاصی مهدی رحمتی در این خصوص اظهار داشت: پس از انجام معاینات بالینی و گرفتن ام آر آی، مشخص شد تاندون یکی از عضلات چهار سر ران رحمتی در قسمت فوقانی به طول ٩ سانت دچار آسیب شده است. به همین دلیل این بازیکن باید ٤ هفته به فیزیوتراپی و درمان خود بپردازد تا مهیای بازگشت به میادین شود بنابراین رحمتی در دو بازی آینده نمی تواند آبی پوشان را همراهی کند .

 استقلالی ها در دو بازی آینده به مصاف تیم های سیاه جامگان و ملوان خواهند رفت که در این دو دیدار رحمتی از همراهی آبی پوشان به دلیل مصدومیت محروم است 

گفتنی است وحید طالب لو دروازه بان دوم استقلال نیز مصدوم است و باید ببینیم کادر فنی چه تصمیمی در این مورد خواهد گرفت .آیا دروازه بان سوم یعنی امیر حسین نجفی در درون دروازه قرار می گیرد یا طالب لو جایگزین رحمتی می شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، نوروزی ، رحمتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار