قزوین؛

دستگیری 3 سارق با کشف 18 فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری سه سارق و کشف 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قزوین؛رضا اکبری اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان قزوین دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 11 مدرس قزوین هنگام گشت‌زنی موفق به دستگیری یک سارق شدند که پس از انتقال به کلانتری و انجام بازجویی‌های فنی و تخصصی، سارق به پنج فقره سرقت اماکن خصوص و چهار فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: مأموران کلانتری 12 بازار در اقدامی دیگر یک سارق را دستگیر کردند که سارق در بازجویی فنی پلیس به پنج فقره سرقت اماکن خصوصی و سرقت خرد اعتراف کرده است.

اکبری به دستگیری یک سارق توسط مأموران کلانتری 14 مینودر اشاره کرد و گفت: سارق پس از دستگیری به چهار فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

این مسئول با بیان اینکه سه سارق دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، عنوان کرد: از شهروندان و صاحبان اماکن عمومی و خصوصی درخواست می‌شود به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که از سوی کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود، توجه داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اضافه کرد: شهروندان و صاحبان اماکن عمومی و خصوصی اماکن و خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از جمله قفل مرکز، دزدگیر، قفل پدال و فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


برچسب ها: دستگیری ، سارق ، کشف ، انتظامی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.