هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان

گاز تهران برنده جدال حساس اصفهان شد

هفته چهارم لیگ برتر بانوان با پیروزی تیم والیبال گاز تهران مقابل ذوب آهن اصفهان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان، جام گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، عصر امروز با برگزاری دو دیدار در شهرهای اصفهان و تهران پیگیری شد. 
در حساس‌ترین جدال این هفته از مسابقات، دو تیم بالانشین جدول رده‌بندی در اصفهان به مصاف هم رفتند. دو تیم گاز تهران و ذوب آهن اصفهان در حالی به مصاف هم رفتند که به ترتیب در رده اول و دوم جدول رده‌بندی قرارداشتند. این دیدار حساس در پایان با برتری شاگردان سیما صدیقی در تیم گاز تهران همراه شد. ذوب آهن با نتیجه 3 بر یک این دیدار را به حریف قدرتمندش واگذار کرد. گازی‌ها با نتایج 26 بر 24 ، 25 بر 15 و 25 بر 23 در ست‌های اول،‌سوم و چهارم را مقابل میزبان خود برند و در ست دوم با نتیجه 25 بر 13 نتیجه را واگذار کردند. گاز تهران با این نتیجه صدرنشین باقی ماند.
در دیگر دیدار هفته چهارم دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری ارومیه در سالن علوم تحقیقات با هم دیدار کردند که شاگردان مریم هاشمی در پایان این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیدند. دانشگاه آزاد در این دیدار در سه ست متوالی با نتایج 27 بر 25 ، 25 بر 10 و 25 بر 16 شهرداری ارومیه را شکست داد.
سومین دیدار این هفته از رقابت‌ها فردا بین دو تیم سایپا و شهرداری ارومیه در خانه والیبال تهران پیگیری خواهد شد.


انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار