لک پیروز فینال فوتسالی برابر قهرمان آسیا/فرار میثاق و منصوری از سقوط

قطار پرهیجان لیگ هفدهم ایستگاه بیست و سوم خود را طی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری شش دیدار همزمان پیگیری شد
 

دبیری تبریز ۲ – ۲ حفاری اهواز
دیدار دو تیم دبیری و حفاری در تبریز و به میزبانی دبیری از ساعت ۱۵ سوت خورد و با حملات دو تیم بر روی دروازه یکدیگر پیگیری شد و در پی این حملات تساوی یک یک حاصل شد. این در حالی بود که دبیری به دنبال بدست آوردن سه امتیاز و رسیدن به صدر جدول بود اما حفاری برای حفظ جایگاه خود به سه امتیاز این بازی نیاز داشت. بازی با حساسیت کامل پیگیری شد و دو تیم در حملات خود ابتدا احتیاط را دستور کار قرار دادند و نیمه دوم نیز همانند نیمه نخست تساوی یک یک را به خود دید تا این دیدار با نتیجه دو دو مساوی به اتمام برسد تا هیچ کدام از دو تیم به مقصود خود نرسند. و دبیری از جایگاه سومی خود جدا شود.

تاسیسات دریایی تهران ۱ – ۵ گیتی پسند اصفهان
اما مهمترین دیدار این هفته از مسابقات بین دو غول لیگ برتر در تهران و میزبانی تاسیسات برگزار شد. این بازی که برای هر دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار بود از این جهت که تاسیساتی ها که به فکر جبران شکست دور رفت مقابل گیتی و حفظ صدر و فاصله گرفتن از رقیبان بودند و در آن سوی میدان گیتی پسندی ها سودای قهرمانی را در ذهن خود می پروراندند. بازی با تیز هوشی شاگردان لک آغاز شد تا گل نخست این جدال به نام گیتی ثبت شود و در ادامه هم حملات یاران شمسایی بی تاثیر ماند تا گل دوم گیتی پسند به هدف بنشیند و نیمه نخست با این نتیجه خاتمه یابد. نیمه نخست درحالی آغاز شد که تدابیر کادر فنی تاسیسات دریایی به این صورت شد تا با سیستم پاور پلی بازی را پیگیری کنند. در این بین جنجال هایی هم در نیمکت تاسیساتی ها اتفاق می افتاد، اما در پی استفاده تاسیساتی ها از این سیستم سه توپ به تور دروازه آن ها رسید و تنها توانستند یکی از گل ها را جبران کنند و شمسایی و یارانش شکست را در این بازی درون خانه متحمل شدند، اگرچه جایگاه تاسیسات دست خوش تغییراتی نشد اما شاگردان لک به صدر نزدیک تر شدند تا هفته آخر با حساسیت بالاتری برگزار شود.
با این برتری گیتی پسند به رده سوم جدول صعود کرد.

منصوری قرچک ۴ – ۲ فردوسی مشهد
منصوری و فردوسی دیداری برای فرار از سقوط به لیگ دسته یک بود، آغاز این بازی برای بازیکنان فردوسی به خوبی پیش رفت تا جایی که توانستند گل اول بازی را به ثمر برسانند و یک بر صفر در خانه حریف جلو بیفتند اما قرچکی ها به خود آمدند تا بازی را به تساوی بکشانند و در ادامه با تلاش و حملات متعدد بر روی دروازه مشهدی ها سه گل دیگر به اندوخته خود اضافه کنند و در این بین تنها فردوسی به یک گل رسید تا نتیجه نهایی این بازی چهار دو به سود منصوری باشد و نعمتی و شاگردانش خود را در لبه پرتگاه ببینند.

یاسین پیشرو قم – شهروند ساری
دیدار یاسین پیشرو و شهروند در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد ، قمی ها در پی تلافی شکست دور رفت بودند، بازی را هجومی آغاز کردند و فشار زیادی بر روی دروازه حریف وارد کردند و در همان دقایق اول توانستند به گل دست یابند. در ادامه بازی حملات هر دو تیم بی نتیجه بود هر چند که در این بین موقعیت های صد درصدی برای هر دو تیم ایجاد شد اما به هر نحو ممکن توپ به گل تبدیل نشد تا در انتها یاسینی ها با همان نتیجه یک بر صفر به برتری خفیفی در مقابل ساروی ها دست یابند.
این نتیجه یاسین پیشرو را به رده پنجم جدول نزدیک تر کرد اما شهروند را به در آستانه سقوط قرار داد.

فرش آرای مشهد ۴ – ۳ مقاومت البرز
دیدار فرش آرا و مقاومت که دیگر جدال ته جدولی ها به حساب آید با شروع خوب شاگردان مرتضایی آغاز شد و توانستند گل برتری را به ثمر برسانند اما در ادامه کرجی ها که نمی خواستند خود را در آستانه سقوط ببینند پا پس نگذاشتند و بر حملات خود افزودند تا به گل تساوی بخش رسیدند اما طولی نکشید که فرشی ها گل دوم را وارد دروازه مقاومت کردند در پی این گل مقاومت گل سوم را نیز دریافت کرد، اما در این لحظه مقاومتی ها به خود آمدند و یکی از گل ها را جبران کردند اما این گل نیز جوابی از سوی میزبان داشت تا نتیجه چهار بر دو شود ، اما ادامه این دیدار و تلاش ها و حملات مقاومتی ها تنها یک گل را در بر داشت تا نتیجه نهایی چهار سه به نفع فرش آرا باشد.
این نتیجه هر دو تیم را کمی از منطقه سقوط دور نگه داشت.

میثاق تهران ۲ – ۱ آذرخش بندر عباس
دیدار دو تیم میثاق و آذرخش که برای میثاقی از این سو اهمیت داشت که بتوانند خود را به میانه جدول برسانند و از سقوط به لیگ پایین تر خود را برهانند و آذرخشی ها نیز نیم نگاهی به سه امتیاز این بازی و رسیدن به جایگاه بهتری در جدول داشتند. با آغاز این بازی حملات دو تیم بر روی دروازه ها شروع شد و این موقعیت ها با گلزنی یمثاقی ها آغاز شد تا شاگردان خوراکچی به بقا در لیگ برتر امیدوار باشند و به ادامه بازی بپردازند، اما در ادامه آذرخشی ها با تلاش و حملات فراوان به گل دست یافتند تا تساوی حاصل شود، اما در دقایق انتهایی که همه انظار داشتند بازی با تساوی خاتمه یابد ، میثاق به گل دوم رسید تا این دیدار را با برتری پست سر بگذارد و از سقوط فرار کند.

در این هفته تیم مس سونگون ورزقان استراحت می کند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.