برگزاری هفته شانزدهم کورس اسبدوانی پاییزه در گنبد

هفته شانزدهم کورس اسبدوانی پاییزه گنبد برگزار شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ در هفته شانزدهم این مسابقات که عصر امروز برگزار شد۵۷ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبردداخلی در هفت دور یکهزار، هزار و 200 متر و هزار 700 متری با یکدیگر رقابت کردند.

در دور اول این مسابقات در مسافت هزار و 200 متری و در قسمت اسب های ترکمن دو ساله و دو تا ۱۰ امتیازی جواد آچاک با اسب سایلان، آرمین آق آتابای با اسب شراره ایلکا و عیدمحمد غراوی با اسب لاچین رازی مقام اول تا سوم این دور را بدست آورند.

رقابت دور دوم بین اسب های دوخون دو ساله با امتیاز مبتدی برگزار شد که بنیامین جرجانی با اسب اولترا اسپید نفر اول، کمال دالیجه عطا با اسب های پریون نفر دوم، عیدمحمد غراوی با اسب پوینده نفر سوم این دور شدند.

در دور سوم اسب های دوخون دو ساله در مسافت هزار و 200 امتیازی به رقابت پرداختند که بنیامین جرجانی با اسب استیکت، یاسر جرجانی با اسب ریوسیلوا و کمال دالیجه عطا با اسب پاددرگل اول تا سوم اسن دور شدند.

دور چهارم این مسابقات که بین اسب های تروبردداخلی دو ساله برگزار شد بنیامین جرجانی با اسب هیمالیا اول، آرمین آق آتابای با اسب تاوامیست دوم و یاسر جرجانی با اسب ریوچندو سوم این دور شدند.

در دور پنجم اسب های دوخون سه تا پنج ساله با هم رقابت کردند که ستار مهرانی با اسب کومانچی اول و بنیامین جرجانی با اسب الکو و ابوطالب چاریزاده با اسب الکان نفرات دوم و سوم شدند.

اسب های تروبردداخلی سه تا پنج ساله هم در دور ششم با یکدیگر رقابت کردند که یاسر جرجانی با اسب ریوکینگ، نادر صالح پور با اسب بوگاتی امین محمدی با اسب مهاجم، اول تا سوم این دور شدند.

در دور هفتم اسب های دوخون سه و چهار ساله ستار مهرانی با اسب المپیک زودتر از خط پایان گذشت و اسحاق یزدانی با اسب ببرسیاه و محمد خوجملی با اسب کینگ کیا نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس بهمن ماه به پایان می رسد.

در پایان به صاحبان اسب های اول تا سوم کورس های هفت گانه516 میلیون و 250هزار ریال جایزه نقدی اهدا شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: اسبدوانی ، گرگان ، پاییزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.