فیوچرز تونس، مقصد احتمالی تیم ملی

تیم ملی تنیس ایران برای حضور قدرتمند در دیویس کاپ قرار است اسفند ماه در مسابقات فیوچرز تونس شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی کشورمان که در مسابقات فیوچرز ترکیه شرکت کرده بود، پس از این رقابتها تمرینات خود را در تهران پیگیری کرد اما محسن حسین زاده به دلیل سرماخوردگی شدید در تمرینات هفته گذشته حضور نداشت.
 
کمیته تیم های ملی برای آماده سازی بیشتر بازیکنان پس از دو هفته فیوچرز کیش در صدد است در یکی از کشورهای تونس یا ترکیه رقابتی را برای ملی پوشان مهیا کند.
 
فرشاد صفتی در این باره به خبرنگار ما گفت: کادر فنی تیم ملی برای محک زدن بیشتر تنیسورها پس از قطعی شدن مسابقات کیش در حال رایزنی برای حضور در مسابقات برون مرزی بیشتری است و قرار است در اسفندماه سال جاری برای حضور در فیوچرز ترکیه یا تونس تیم ملی را عازم یکی از این کشورها کنیم.
 
وی ادامه داد:با توجه به اینکه مسابقات دیویس کاپ در زمین خاکی برگزار می شود احتمال حضور ایران در مسابقات فیوچرز تونس بیشتر است و کمیته تیم‌های ملی تمام تلاش خود را می کند تا بهترین امکانات را برای تنیسورها برای حضور قدرتمند در دیویس کاپ فراهم کند.
 
گفتنی است، تیم ملی کشورمان از 25 آبان تمرینات خود را آغاز کرده است و در دو نوبت صبح و بعداظهر به کارهای بدنسازی و تاکتیکی می پردازند.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار