ساری؛

مقابله با وحدت جهان اسلام رویکرد گروه های تکفیری

رویکرد گروه های تکفیری مقابله با وحدت جهان اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، امام جمعه آمل با بیان این که تقوای الهی معیار حق است، گفت: ولایت پذیری و محبت اهل بیت معصومین(ع) ثمرات و برکات ارزشمندی دارد که ضروری است در این مسیر ارزنده و والا قدم برداریم.

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی افزود: امروز دین مبین اسلام روز به روز در حال گسترش است که مشاهده می شود مردم به این دین مبین روی آورده و در مسیر سیره نبوی قرار گرفته و دوستدار این وجود نورانی و گرانقدر هستند.

وی با تاکید بر این که رویکرد گروه های تکفیری در راستای مقابله با وحدت جهان اسلام است، گفت: این گروه های تکفیری سرسپردگان دشمنان اسلام هستند که با شیعه کشی و سر بریدن انسان ها می خواهند در میان شیعه و سنی اختلاف افکنی کرده و اسلام را آن طوری که خود می خواهند به جهان معرفی کنند.

امام جمعه آمل با اشاره به نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تصریح کرد: ما همه پیرو ولی فقیه خود هستیم که در مسیر بهره گیری از رهنمودهای ولایت گام برمی داریم که دشمن می خواهد نفاق را گسترش دهد تا جایی که هر چیزی به سود آن ها نباشد را از سر راه خود بردارد که باید هوشیاری شایسته ای داشته باشیم.

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به ثبت نام کاندیدای انتخابات مجلس یادآور شد: ضرورت دارد در آستانه انتخابات آداب و اخلاق لازم را رعایت کرده و انتخابات به درستی برگزار شود تا عزت و اقتدار نظام اسلامی به منصه ظهور برسد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، مقابله ، جهان ، اسلام ، رویکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.