به منظور اهدای جایزه بخش توسعه نهادهای ورزشی؛

کتایون اشرف به مراسم جایزه پاروی طلایی دعوت شد

مراسم جایزه پاروی طلایی آکادمی جهانی قایقرانی 22 اسفند در بارسلونا اسپانیا برگزار می شود و کتایون اشرف به منظور اهدای جایزه یکی از بخش ها به مراسم دعوت شد.

  به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، کتایون اشرف، سرمربی تیم ملی اسلالوم کشورمان سال گذشته با دریافت جایزه در مراسم جایزه پاروی طلایی آکادمی جهانی قایقرانی به عضویت این آکادمی در آمد. اما امسال رئیس آکادمی جهانی قایقرانی از کتایون اشرف دعوت کرده است تا علاوه بر حضور در مراسم، جایزه بخش توسعه نهادهای ورزشی را که سال گذشته خود آن را دریافت کرده بودیم، اهدا کند.

راب ون بامل رئیس آکادمی جهانی قایقرانی طی نامه ای خطاب به رئیس فدراسیون قایقرانی رسما از کتایون اشرف دعوت کرده تا در مراسم جایزه پاروی طلائی 2015 حضور پیدا کند. در نامه رئیس آکادمی جهانی قایقرانی آمده است:

آقای امینی 
رئیس فدراسیون قایقرانی
جايزه جهاني پاروي طلائي سال آينده در بارسلوناي اسپانيا در ٧ بخش اهدا مي شود. من از كتايون اشرف درخواست مي كنم تا اهدا كننده ي جايزه به برنده بخش توسعه نهادهای ورزشی سال ٢٠١٥ باشند . همانطور كه مستحضريد ايشان به همراه آنو شرستا از نپال در سال گذشته برنده ي جايزه در همين بخش بوده اند . در حال حاضر كتايون اشرف يكي از اعضا آكادمي جايزه جهاني پاروي طلایی می باشد و براي اهدا جايزه بسيار شايسته است .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار