عملیات‌ تروریستی داعش در بنگلادش پایان ندارد

داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران بنگلادش را بر عهده گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله به مسجد مسلمانان فرقه اقلیت احمدی در بنگلادش را برعهده گرفته است. 

بر اساس گزارش سازمان نظارتی «سایت» که مقر آن در آمریکاست، گروه داعش مسئولیت تعدادی از حملات اخیر در بنگلادش را بر عهده گرفت و اعلام کرد در زمان برگزاری نماز جمعه، نمازگزاران را هدف حمله قرار داده است.

پلیس بنگلادش اعلام کرد این حمله در حالی انجام شد که نزدیک به 100 نفر برای ادای نماز جمعه در این مسجد در شهر باگمارا در 250 کیلومتری داکا، پایتخت این کشور گرد آمده بودند اما تنها 3 نفر در این حمله کشته شدند.

پیش از این داعش مسئولیت حملات بسیاری را در بنگلادش بر عهده گرفت که از آن جمله تیراندازی و مجروح کردن یک کشیش ایتالیایی و قتل یکی از رهبران صوفیان در ماه‌های اخیر بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۶ دی ۱۳۹۴
این امر بسیار خطیر و هولناک است که افکار وهابیت در کشورهای سنی نشین ریشه دوانده

یکی از مراجع عالیقدر شیعه قبل از انقلاب در جمعی خصوصی فرمودند: « گروهی مسلمان از چین آمده اند و از من یک مبلغ میخواهند ، هرچه گشتم یک روحانی که زبان چینی بداند نیافتم ، در صورتیکه همین آقایان اعلام میکنند که سعودی سیصد مبلغ به منطقه آنها اعزام نموده است »

معلوم میشود وهابیت با هدایت استکبار جهانی برنامه ریزی داشته اند برای چنین روزی ، و وقتی امام خامنه ای میفرمایند دشمن برای 30 . 40 . 50 سال بعد برنامه ریزی میکنند ، یعنی همین .

در هرجای عالم عده ای را میکشند و به نام داعش پرچم بلند میکنند ، خوب این خیلی مرعوب کننده است و این توهم بوجود می آید که امکان برخورد و یا کنترل آنها وجود ندارد.

وظیفه مسلمانان متعهد و خصوصا شیعیان امروز بسیار دشوار و پیچیده است ، زیرا باید زمینه ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) را فراهم کنند ، و این امر میسر نمیشود ، الا به اخلاص در عمل و بصیرت در افکار ، که ماحصل میشود « پیروی کامل از ولی فقیه زمان »
آخرین اخبار