مشهد؛

موفقیت خراسان رضوی در کسب 8 عنوان برتر مسابقات کشوری قرآن کریم

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از موفقیت این استان در کسب 8 عنوان برتر مسابقات قرآن کریم اوقاف خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام گنابادی نژاد گفت: قاریان،حافظان و مرتلان قرآنی استان موفق شدند 3 عنوان ممتاز،2 عنوان عالی و 2 عنوان شایسته تقدیر و یک مقام چهارمی را در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کسب کنند.

وی افزود: در رشته حفظ 20 جزء جلال رضایی موفق به کسب عنوان ممتاز و علی شیخ جامی در بخش آقایان و فاطمه خالقی در بخش بانوان عنوان عالی این مسابقات را کسب کردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در رشته حفظ کل برادران رضا گلشاهی و مجتبی فردفانی توانستند عنوان ممتاز این رشته را به خود اختصاص دهند.

گنابادی نژاد افزود: در رشته حفظ 10 جزء منیره حسین زاده و در رشته ترتیل جواد رشید تولایی در این مسابقات تقدیر شدند و سید مجتبی جلیلی نژاد مقام چهارم رشته معارف را توانست از آن خود کند.

وی گفت: مختار دهقان، حمید حق طلب در بخش آقایان، راحله اسکندری و مرضیه میرزایی پور در بخش بانوان در رشته قرائت و در رشته حفظ کل نیز علاوه بر دو نفر برتر این مسابقات محمد رضا جاهدی نیا در بخش آقایان و سمانه محروقی در بخش بانوان این رشته به مرحله فینال راه یافته بودند.

خاطر نشان می شود مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم از 28 آذر تا 5 دی در کرمانشاه برگزار شد و خراسان رضوی با حضور 38 نماینده شرکت کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.