ایلام؛

بوستان بلوط ایلام باید منطقه نمونه گردشگری شود

استاندار ایلام گفت: بوستان جنگلی بلوط (چغاسبز) شهر ایلام با توجه به ویژگی های طبیعی که دارد باید به منطقه نمونه گردشگری و سیاحتی تبدیل شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمدرضا مروارید در نشست شورای برنامه ریزی استان با رویکرد ساماندهی بوستان بلوط (چغاسبز) اعلام کرد: ایده ایجاد بوستان جنگلی در مرکز استان در طول سال های گذشته همواره مورد توجه مسوولان بود و در جریان بازدید اخیر وزیر کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی قول های مساعدی مبنی بر تکمیل زیرساخت های این منطقه داده شد.

مروارید اضافه کرد: مراکز تفریحی و گردشگری از اساسی ترین نیازهای استان است و امیدواریم با کمک دستگاه های اجرایی و با رویکرد مدیریت جهادی و در چارچوب اقتصادی مقاومتی این طرح را با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه مطالعات احداث تله کابین نیز در این منطقه در حال انجام است،اظهار کرد: باید از این منبع خدادادی که در مرکز استان وجود دارد به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تقدیر از کمک 100 میلیارد ریالی وزیر کشور برای اجرای این طرح (منطقه نمونه گردشگری) گفت: وجود این بوستان جنگلی زمینه ساز نشاط و شادابی مردم است.
عمران علی محمدی از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست با توجه به فصل بررسی بودجه 95 در مجلس پیشنهادهای خود را به نمایندگان استان ارائه دهند تا در کمیسیون تلفیق مطرح و لحاظ شود.
 
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.