هاشم پور: بازی های تدارکاتی به روند رو به رشد ملی پوشان کمک می کند

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی علاوه بر اینکه به نفع بازیکنان و باشگاه ها است، به پشتوانه و آینده تیم های ملی فوتبال ساحلی نیز کمک می کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عباس هاشم پور - مربی تیم ملی «ب» فوتبال ساحلی در ابتدا گفت: اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی «ب» ساحلی با حضور 17 بازیکن از امروز صبح در آکادمی ملی فوتبال آغاز شد و خوشبختانه بازیکنان با انگیزه بالا تمرینات را پیگیری می کنند. با برگزاری تمرینات برای این تیم قصد داریم تا شرایط فنی و تجربه بازیکنان افزایش یابد. در این اردو از 2 و 3 بازیکن جدید دعوت کرده ایم و خروجی اش هم این است که می توانیم تیم ملی «ب» را جوان کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: برنامه های تمرینی که برای ملی پوشان «ب» در نظر گرفته ایم مطابق با برنامه تمرینی بزرگسالان بوده تا بازیکنان به اوج آمادگی خود برسند. ضمن اینکه ملی پوشان با توجه به حضور در رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی در حال حاضر به استراحت می پردازند.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درخصوص برنامه های پیش رو گفت: از این پس اردوهای تیم ملی «ب» را در شهرستانها برگزار خواهیم کرد. قصد داریم تعامل خوبی با باشگاهها داشته باشیم. برهمین اساس سه اردوی تدارکاتی در یزد، بندرعباس و بوشهر پیش بینی کرده ایم و پس از آن در جام 22 بهمن که با حضور 5 تیم لیگ برتر برگزار می شود، شرکت خواهیم کرد. معتقدم برگزاری اردوها و بازیهای تدارکاتی علاوه بر اینکه به نفع بازیکنان و باشگاهها است، به پشتوانه و آینده تیم های ملی فوتبال ساحلی نیز کمک می کند.

هاشم پور در پایان از برگزاری دیدارهای دوستانه تیمهای ملی بزرگسالان و «ب» با بلاروس خبر داد و گفت: قرار است در اسفندماه 3 دیدار دوستانه با این تیم در انزلی داشته باشیم تا علاوه بر کسب تجربه بازیکنان تیم ملی «ب» را نیز ارزیابی کنیم و با پی بردن به نقاط ضعف و قوتشان، اقدامات لازم را انجام دهیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار