رسایی: برخی خود را موظف می‌دانند از هر اشتباهی دفاع کنند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برخی خود را موظف می دانند که از هرکار غلطی دفاع کنند.

رسایی: برخی خود را موظف می‌دانند از هر اشتباهی دفاع کنند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رسایی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 6 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، حمید رسایی نماینده مردم تهران در اواسط جلسه علنی امروز تذکری مبنی بر عدم مدیریت سازمان محیط زیست در رأس آلودگی هوای تهران داشت که برای تأثیرگذاری تذکر خود ماسکی را به شکل نمادین بر صورت خود زده بود. اما اظهارات رسایی در حالی به سمع مجلس رسید که در ادامه با انتقاد کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل همراه شد.

وی در انتقاد به عکس‌العمل رسایی مبنی بر زدن ماسک بر صورت خود گفت: ماسک زدن رسایی در مجلس تنها برای مظلوم نمایی است.

پیرموذن افزود: هوای صحن علنی مجلس در حال حاضر هوای مطلوبی است و ماسک زدن آقای رسایی در مجلس تنها برای مظلوم نمایی است.

رسایی در ادامه در واکنش به انتقاد نماینده اردبیل در تذکر ماده 79 آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: نمایندگان می‌توانند وقتی به آن ها نسبت سویی داده شود، از خود دفاع کنند، رئیس جلسه از جایگاه بنده دفاع کردند اما من خود می خواهم از جایگاهم دفاع کنم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: این اخلاق بد و تهوع آور این است که در مجلس برخی خودشان را موظف بدانند که از هر کار غلطی دفاع کنند. در حالی که خود طرف آن تذکری که ما می‌دهیم می‌دهد .

وی گفت: من اصلا اکراه دارم از تعبیر وکیل‌الدوله استفاده کنم. چون این دولت رای مردم را دارد  و نمایندگان هم رای مردم را دارند، همین‌ها بارها چنین تعابیری استفاده کرده‌اند. آقای ابوترابی فرد شما اسناد پزشکی من را دیده‌اید که من ماسکی که زدم اعتراض بود و نماد کاری که مردم بیرون می‌کنند، مردم ناراحت هستند.

رسایی گفت: مردم که در تاکسی می‌نشینند، یا حتی خانه هایشان مردم فضای تمیز داخل مجلس را ندارند. این یک نوع اعتراض است که به فکر باشید. بنده که امضای همکارانم را جعل نکردم بروم نطق کنم.

در همین زمان ابوترابی فرد به عنوان رئیس جلسه گفت: آقای رسایی اسم از کسی نبرده است و زمان جلسه نیز به پایان رسیده است. و پایان جلسه علنی را اعلام کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار